سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 14207
با موضوع خانواده و جوانان:

فراخوان جشنواره پیشگیری از اعتیاد اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اعلام فراخوان دومین جشنواره پیشگیری از اعتیاد با هدف ایجاد آرامش در جوانان و پرهیز ار روی آوردن به اعتیاد خبر داد.
فراخوان جشنواره پیشگیری از اعتیاد
فراخوان جشنواره پیشگیری از اعتیاد
 به گزارش قم نیوز،علیرضا خلیلی اظهار داشت: دومین جشنواره فرهنگی، هنری و آموزشی پیشگیری از اعتیاد با هدف داشتن آرامش و احساس امنیت جوانان و پرهیز از روی آوردن به اعتیاد برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده بیان داشت:  دومین جشنواره پیشگیری از اعتیاد با موضوع خانواده و جوانان در هفت بخش عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ، خبر و گزارش، پیام کوتاه و طراحی پوستر با برگزار می شود.
 
وی عنوان کرد: علاقه مندان برای شرکت  در این جشنواره تا پنجم تیرماه جاری فرصت دارند با مرجعه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی نبش کوچه 28 واحد فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آثار خود را ارسال کنند.
 
مسئول امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان در این جشنوره گواهی شرکت اعطا می شود؛ ابراز داشت: یک نفر از برگزیدگان این جشنواره به صورت ویژه و سه نفر از منتخبان هر رشته نیز جداگانه تجلیل می شوند.
 
وی با اشاره به بخش آموزش این جشنواره بیان کرد: طی تعاملی که با موسسه زندگی عاقلانه داشته ایم 25 نفر از مربیان مهدهای کودک در رابطه با پیشگیری از اعتیاد از 25 خرداد ماه به مدت 10 روز آموزش خواهند دید.
 
مسئول امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: اولین جشنواره پیگیری از اعتیاد سال گذشته در بخش های نقاشی، کاریکاتور و تئاترهای خیابانی برگزار شد.
 
به گفته خلیلی این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و معاون فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانده انتظامی استان قم نیز دعوت به سخنرانی شده اند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcd5x0f.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما