سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 27267
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

تمرینات تیم فوتبال صبای قم از ۲۰ آبان از سر گرفته می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا احتمالا بازی دوستانه‌ای را با تیم امید خود برگزار می‌کند گفت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم از ۲۰ آبان از سر گرفته می‌شود.
تمرینات تیم فوتبال صبای قم از ۲۰ آبان از سر گرفته می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی حیات‌پور درباره وضعیت آماده سازی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر یکی از مدعیان چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در شرایط خوبی به سر می‌برد و هفته آینده به دیدار فولاد خوزستان می‌رود.

وی افزود: تمرینات تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی هفته چهاردهم برابر تیم نفت تهران، به دنبال فاصله ۱۳ روزه تا بازی‌های هفته پانزدهم لیگ بر‌تر تعطیل شد ولی دور جدید تمرینات برای ادامه بازی‌ها از سه‌شنبه بیستم آبان از سر گرفته می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در اردو به سر می‌برد، قرار است که هفته آینده یک دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی کره جنوبی در تهران داشته باشد لذا زمان خوبی برای آماده‌سازی مطلوب تیم در اختیار داریم.

حیات‌پور بیان کرد: دیدار بعدی ما در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته پانزدهم و پایانی از دور رفت در اهواز برابر فولاد خوزستان برگزار می‌شود و قطعا بازی آسانی را در پیش نداریم به خصوص اینکه فولاد از امتیاز میزبانی بهره‌مند است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با تقدیر از عملکرد بازیکنان صبا در ۱۴ هفته سپری شده از لیگ امسال بیان کرد: بازیکنان ما تا این هفته بهترین بازی‌های خود را برای قرار گرفتن در بالای جدول مسابقات لیگ بر‌تر این فصل انجام داده‌اند و باز هم برای موفقیت تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: در هفته چهاردهم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور هواداران خود با بدشانسی مواجه شد و برابر مه‌مان خود تیم نفت تهران در دیداری نزدیک و سخت نتیجه را واگذار کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم ما از بیستم آبان تمرینات خود را از سر می‌گیرد و برنامه سفر ما به اهواز این است که چهارشنبه بیست و هشتم آبان راهی اهواز شویم اما قبل از آن نیز برای قرار گرفتن دوباره در شرایط مسابقه‌، احتمالا بازی دوستانه‌ای را با تیم امید صبای قم برگزار می‌کنیم تا از هر نظر آماده ادامه رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال کشور شویم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcd5x0x.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما