جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 22037

۴۰ هزار سایت اینترنتی وهابیت را تبلیغ می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه خواهران گفت: ۴۰ هزار سایت اینترنتی به تبلیغ وهابیت مشغول هستند و بر همین اساس باید برنامه ریزی لازم برای مقابله با این سایت‌ها در نظر گرفته شود.
۴۰ هزار سایت اینترنتی وهابیت را تبلیغ می‌کنند
به گزارش قم نیوز، مریم یاسینی شب گذشته در هشتمین گردهمایی بانوان مبلغ استان ‏قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه عدم هماهنگی میان دفتر تبلیغات و سایر نهاد‌ها یکی ‏دیگر از مشکلات موجود بر سر راه مبلغه‌های دینی است اظهار کرد: متاسفانه هیچ سازمانی آمادگی این را ندارد که میزبانی مبلغ‌ها را در سراسر کشور بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید مبلغان ما از لحاظ مالی و معنوی در امنیت شغلی به سر ببرند خاطر نشان کرد: بسیاری از کسانی که در جلسات مبلغ‌ها شرکت می‌کنند افراد میان سال هستند زیرا آن‌ها به این شکل تبلیغ سنتی علاقه‌مند هستند.

یاسینی گفت: تبلیغ سنتی همواره نقش و جایگاه خود را داشته ولی امروز تبلیغ نوین هم در حال ‏شکل‌دهی به جایگاه ویژه خود است به همین دلیل لازم است مسئولان امر به تبلیغ در فضای مجازی اهمیت بدهند زیرا به نظر ‏می‌رسد حوزه علمیه در این موارد کند عمل کرده است. ‏

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه مبلغه‌های دینی نیازمند برنامه‌ریزی جامع، آموزش کافی و حمایت مالی برای تبلیغ در ‏فضای مجازی هستند تصریح کرد: ۴۰ هزار سایت اینترنتی به تبلیغ وهابیت مشغول هستند و بر همین اساس باید برنامه ریزی لازم برای مقابله با این سایت‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بیان احکام دینی به صورت تصویری تاثیر بسیار فراوانی دارد عنوان کرد: تبلیغ مجازی با وظایف همسرداری و خانه‌داری زنان نیز منافاتی ندارد و مشکلی برای آن‌ها ‏ایجاد نمی‌کند. ‏

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5z0x.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما