دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 25746

محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر و ایجاد سهولت در عبور و مرور شهروندان طرح ترافیکی عید سعید فطر را اعلام کرد.
محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ کرم الله حسینی با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر و اعمال برخی طرح های ترافیکی در استان قم اظهار کرد: محدودیت ترافیکی حداقل یک ساعت قبل از نماز عید در محدوده تعیین شده انجام می شودکه این محدودیت ها شامل تقاطع عمار یاسر آذر به سمت بازار، تقاطع حجتیه بهار به سمت انتهای بلوار بهار و تقاطع شهداء به سمت خیابان ارم است.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: پلیس راهور استان با در نظر گرفتن گشت خودرویی و تمهیدات لازم درخصوص جلوگیری از پارک خودروها در شب عیدفطر از ساعت ۲۲۰۰ تا ۰۷۰۰ درمحدویت های ذکرشده اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس پلیس راهور استان به محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد جهت سرویس دهی بعد از اتمام مراسم نیز اشاره کرد و گفت: محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد ایستگاه تقاطع حجتیه ، تقاطع شهدا و سه راه بازار است.

سرهنگ حسینی درباره محل پارک موتورسیکلت ها و خودروهای شخصی نیز اظهارکرد: خیابان انقلاب، دو طرف رفوژ وسط بلوار بهار، مقابل بانک ملی خیابان ارم، حدفاصل حجتیه اراک تا پل آهنچی برای پارک موتورسیکلت ها و پارکینگ طبقاتی و شرقی حرم و همچنین پارکینگ کف رودخانه برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd950x.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما