شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : 35646
نماینده مردم قم در مجلس:

دیه تروریست‌ها را می‌خواهند از پول‌های بلوکه‌شده ایران بگیرند

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اخیرا مطرح کردند که اگر کسی در دنیا از تروریست‌ها کشته شد دیه‌اش را باید از پول‌های بلوکه شده ایران بگیرد.
دیه تروریست‌ها را می‌خواهند از پول‌های بلوکه‌شده ایران بگیرند
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی شامگاه شنبه در همایش طلایه داران نور و رحمت که در محل دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با تفسیر آیه ۱۳۷ سوره نساء اظهار داشت: حواس شما جمع باشد عزت و نجات را جلوی خانه دشمن نبینید. کجا آمریکا به کسی کمک کرده جز اینکه غارت و جنایت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان، داعش و القاعده را درست کردند که اسلام را نابود کنند، افزود: دل این‌ها به حال کسی نمی‌سوزد. قرآن می‌فرماید اگر این‌ها به شما دست پیدا کنند به شما رحم نمی‌کنند و بد‌ترین دشمن هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به مطرح شدن پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به مدت ۱۲ سال، اظهار داشت: اخیرا مطرح کردند که اگر کسی در دنیا از تروریست‌ها کشته شد دیه‌اش را باید از پول‌های بلوکه شده بگیرد.

وی تصریح کرد: این همه مفاهیم در دین و قرآن داریم و نباید ناجی خودمان را دیگران بدانیم.

حجت الاسلام آشتیانی، پیامبر گرامی اسلام(ص) را رحمت عام خداوند برای همه جهان برشمرد و تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) برای نجات همه انسان آمده است.

وی افزود: اگر دوران قبل از بعثت پیامبر(ص) در جزیره العرب را بررسی کنیم، تنها ۲۰ نفر خواندن و نوشتن بلد بودند و فساد و تباهی به حدی بود که هیچ کار زشتی نبود که در آن جامعه انجام نشده باشد. خداوند، نبی مکرم اسلام(ص) را برای نجات بشریت از این زندگی تاریک و ظلمانی فرستاده است.

نماینده مردم قم در مجلس، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد کارکردهای اشعار گفت: مقام معظم رهبری وقتی با ذاکران و شاعران دیدار دارند تأکید می‌کنند که شعر‌ها باید حماسی و جهادی باشد و مردم را در مقابل دشمن تجهیز کند.

حجت الاسلام آشتیانی تأکید کرد: دشمن را اگر بشناسیم می‌توانیم رصد کنیم و اگر دشمن را به مردم شناساندیم خدمت بزرگی کردیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd990s.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما