چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 27636

مراسم گرامیداشت ‌وحدت حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز : مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در دانشگاه آزاد قم برگزار شد.
مراسم گرامیداشت ‌وحدت حوزه و دانشگاه در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز ، مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و شهیندخت مولاوردی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد.
 
محمد سالار کسرایی در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم 11 هزار و 150 دانشجو در چهار دانشکده مشغول تحصیل هستند، افزود: دانشجویان در این دانشگاه در 108 رشته گوناگون در چهار دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم‌پایه و علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با بیان اینکه  78 درصد دانشجویان واحد قم  بومی و 22 درصد غیربومی هستند، عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود، این دانشکده به لحاظ کیفی نخستین دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی قم محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تأسیس بیمارستان 110 تخت خوابی دانشگاه آزاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: شهر پردیسان فاقد هرگونه بیمارستان و مرکز درمانی است امیدواریم این بیمارستان در آینده ساخته شود، همچنین با تأسیس بیمارستان مشکلات آموزشی رفع و خدمات خوبی به همشهریان شهر پردیسان ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd990x.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما