دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 11156
آخرین تلاش برای صعود به پلی‌آف

سفیر قم به مصاف پیشگامان شفق اردکان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر قم در دیدار حساس هفته سیزدهم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آخرین امیدهای صعود به مرحله پلی‌آف را جستجو می‌کند.
سفیر قم به مصاف پیشگامان شفق اردکان می‌رود
به گزارش قم نیوز، صرف نظر از سه شکستی که تیم والیبال سفیر قم در سه هفته اخیر پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور متحمل شده است، شاگردان سید روح‌الله شفیعی قصد دارند در جدال با صدرنشین گروه خود آخرین شانس برای صعود به پلی‌آف را مورد آزمایش قرار دهند.

برای همین منظور والیبالیست‌های سفیر قم بعد از بازگشت از شهر آمل که با باخت سه بر صفر آنها برابر تیم کاله جوان همراه بود، بلافاصله تمرینات خود را ادامه دادند تا با تمام قوا و آمادگی کامل مهیای مصاف با تیم صدرنشین گروه نخست یعنی پیشگامان شفق اردکان شوند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست هم اکنون تیم‌های والیبال پیشگامان شفق اردکان، شهرداری زاهدان، کاله‌جوان، بیرگلد ایرانیان رشت و آریا صنعت بابل بالاتر از تیم والیبال سفیر قم در مکان‌های اول تا پنجم رده‌بندی ایستاده‌اند و سفیر قم این امید را دارد که به عنوان تیم چهارم به پلی‌آف برود و الا هیچ بختی برای رسیدن به تیم‌های اول تا سوم ندارد.

در پایان دیدارهای مراحل رفت و برگشت مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم به پلی‌آف قهرمانی صعود می‌کنند و سایر تیم‌ها نیز به پلی‌آف بقا در لیگ دسته اول می‌روند.

در این بین اگر چه تا این هفته حضور تیم والیبال سفیر قم در پلی‌آف چهار تیم پایین جدول مسجل نشده است اما شاگردان سید روح‌الله شفیعی در دیدارهای باقی مانده مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور همچنان امیدوارند که سرانجام به جمع چهار تیم بالای جدول باز گردند.

نماینده والیبال قم در حالی در این مسابقه مهم برابر تیم پیشگامان شفق اردکان به میدان می‌رود که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه از هفته پنجم دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر کاله‌جوان آمل نتیجه بدی کسب کرد و الا می‌توانست با خیالی آسوده‌تر به مصاف تیم پیشگامان برود.

در جدول رده‌بندی این گروه در حالی که تیم پیشگامان شفق اردکان در صدر ایستاده است و صد درصد به عنوان تیم اول راهی مرحله پلی‌آف می‌شود، سفیر قم باید از سد میهمان خود عبور کند تا به صعود امیدوار باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd9f0f.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما