سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 33116
مدیرعامل شهرداری‌های جنوب لبنان مطرح کرد

الگوبرداری لبنانی‌ها از مدیریت شهری قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل شهرداری های جنوب لبنان با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری در قم گفت: روند اجرای پروژه‌های شهری در قم قابل توجه بوده و می‌توان از آن الگو گرفت.
الگوبرداری لبنانی‌ها از مدیریت شهری قم
به گزارش قم نگار، شیخ فواد حنجول بعد از ظهر امروز در دیدار قائم مقام شهردار قم با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از پروژه‌های شهری، بیان کرد: همکاری و تعامل شهرداری‌های لبنان با شهرداری قم نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط خوب مردم لبنان با ایران بیان کرد: لبنانی‌ها به شهر قم دیدگاه ویژه‌ای دارند و این دیدگاه نشان دهنده نزدیکی آنها به شهر قم است.

مدیرعامل شهرداری‌های جنوب لبنان با اشاره به اینکه لبنان ۵۰۰ روز است که دولت ندارد گفت: در این مدت شهرداری‌ها خودشان عهده‌دار مسائل شهری شده‌اند و در کنار آن اداره کشور را نیز مد نظر قرار داده‌اند.

وی به فعالیت‌های حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: نقش حزب‌الله در کشور لبنان بارز است و همکاری خوبی با حزب‌الله داشته و در مسیر حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

حنجول به وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم اشاره کرد و یادآور شد: شهر قم در توسعه و عمران وضعیت روبه‌رشدی داشته است و چهره عمرانی در بدو ورود به این شهر مشهود است.

وی با اشاره به اینکه از روند اجرای پروژه‌های شهری در قم شگفت زده شده است گفت: باید از ظرفیت‌های شهر قم در این عرصه الگو برداری کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd9f0s.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما