پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 24116

کشتی‌گیر قم قهرمان مسابقات بین‌المللی گرجستان شد

قم نيوز : قم نیوز:کشتی‌گیر قمی با ارائه کشتی‌های زیبا موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام بین‌المللی میسختا گرجستان شد.
کشتی‌گیر قم قهرمان مسابقات بین‌المللی گرجستان شد
به گزارش قم نیوز، پس از موفقیت کشتی‌گیران قمی در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور، جام بین‌المللی کودک، جام‌های بین‌المللی ترکیه و قهرمانی نوجوانان آسیا و همچنین چند انتخابی درون اردویی که با شرکت برترین‌های این رشته به انجام رسید این بار علیرضا نجاتی نوجوان آینده دار کشتی قم در یک میدان بین‌المللی دیگر درخشید و صاحب نشان طلا شد.

با مدال طلای علیرضا نجاتی در جام بین‌المللی میسختا گرجستان، بخت این فرنگی‌کار قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ افزایش یافت و بدین ترتیب در وزن ۴۲ کیلوگرم نجاتی برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد.

علیرضا نجاتی یکی از مستعدترین کشتی‌گیران قمی فعال در رده سنی نوجوانان است که اواخر فروردین ماه به عنوان نماینده کشورمان در جام بین‌المللی پیروزی ترکیه نیز حضور یافت ولی بعد از ناکامی در آن رقابت‌ها، در جام بین‌المللی کودک در تهران به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت و این بار نیز از مسابقات جام میسختا گرجستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

علیرضا نجاتی بر سکوی قهرمانی جام بین‌المللی گرجستان

بهترین کشتی‌گیران کشورهای مختلف و همچنین ۶ کشتی‌گیر از کشورمان به مدت دو روز درگیر پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام میسختا گرجستان بودند و در این دوره، رقابت‌های خود را در سه وزن برگزار کردند و در نهایت فرنگی‌کار قمی در وزن ۴۲ کیلوگرم به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام میسختا گرجستان، این رقابت‌ها با شرکت ۶ فرنگی کار حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان برگزار شد و از بین ۲ کشتی‌گیری که به نمایندگی از قم در وزن ۴۲ کیلوگرم راهی این پیکارها شده بودند علیرضا نجاتی صاحب رتبه نخست شد.

در این رقابت‌ها که در اوج حساسیت برگزار شد، علیرضا نجاتی کشتی‌گیر استان قم با شکست تمام حریفان خود موفق به کسب مدال طلای وزن ۴۲ کیلوگرم شد در حالی که در همین وزن محمدجواد رضایی دیگر فرنگی کار قم نتوانست به مدال دست یابد.

کشتی‌گیر طلایی استان قم در رقابت‌های این دوره بعد از استراحت در دور نخست و برتری در دور دوم برابر حریفی از گرجستان، در جریان دیدار نهایی وزن ۴۲ کیلوگرم نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و مسابقه حساس فینال را نیز به سود خود تمام کرد و در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت تا در آستانه رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان که قرار است به میزبانی بلاروس به انجام برسد از بخت بالایی برای همراهی تیم ملی برخوردار باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9f0x.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما