يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 22136

نمایشگاه مرکز نشر هاجر افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه مرکز نشر هاجر و فروشگاه اینترنتی این مرکز نشر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افتتاح شد.
نمایشگاه مرکز نشر هاجر افتتاح شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در مراسم افتتاح نمایشگاه مرکز نشر هاجر که در محل مجتمع ناشران قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به فضایل حضرت زهرا (س)‌ گفت: آن حضرت هم در زمان ولادت و هم در زمان شهادت مورد بی‌مهری قرار گرفتند.

وی با اشاره به روایاتی در مورد قدر و منزلت حضرت زهرا (س) ادامه داد: شفاعت آن حضرت به قدری گسترده است که نه تنها دوستداران بلکه دوستداران دوستداران آن حضرت را شامل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: حضرت صدیقه طاهره(س) را از آن نظر فاطمه گفتند که عقول مردم از این‌که این ساحت قدسی را بشناسد، عاجز است.

وی با اشاره به این‌که در ابتدای تشکیل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حدود ۱۰ نظام آموزشی در مکتب‌های حوزوی خواهران وجود داشت، تصریح کرد: زمانی که برنامه آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تدوین شد، فراهم کردن کتاب برای اجرای آن دشوار بود اما راه‌اندازی مرکز نشر هاجر این کار را تسهیل کرد.

جمشیدی با اشاره به وجود ۶۵ هزار طلبه شاغل به تحصیل و ۷۰ هزار طلبه فارغ‌التحصیل حوزه‌های علمیه خواهران در کشور اظهار کرد: باید تلاش کنیم قیمت کتاب‌های چاپی و محصولات دیجیتال را کاهش دهیم تا امکان استفاده از آن برای عموم فراهم آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9f0x.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما