چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 11886

عرضه نرم افزارهای علوم اسلامی در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی قم

قم نيوز : قم نیوز: 400 نرم افزار قرآنی و علوم اسلامی توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی قم عرضه شد.
عرضه  نرم افزارهای علوم اسلامی در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی قم
به گزارش قم نیوز، مسوول غرفه رسانه و نرم افزار نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی قم با اشاره به خصوصیات این نرم افزار ها گفت: این نرم افزارها در ۱۳۰ عنوان با موضوعات خانواده، تخصصی حدیث، شخصیت محور، علمای اسلام، ادبیات شاهنامه، مثنوی، قرآن و عترت، جامع تفاسیر و دیگر موضوعات در معرض نمایش قرار گرفته است.

محمد تقدمی صابری افزود: نرم افزار طب سنتی جامع و ادبیات عرب توسط کارشناسان این مرکز در دست تدوین است که در آینده نزدیک در بازار عرضه می شود.

وی با اشاره به نرم افزار قرآن همراه نور، گفت: بازدید کنندگان می توانند با روشن کردن بلوتوث تلفن های همراه این قرآن را به ترجمه استاد فولادوند و برگزیده تفسیر نمونه و صفحه نمایش سه زبانه دریافت کنند.

صابری، افزود: انتخاب بخشی از متن و ارسال آن به صورت پیامک و نشانه گذاری آیات و نمایش متن و ترجمه همزمان از دیگر قابلیت های این نرم افزار قران همراه است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.noorsoft.org نرم افزار قرآن همراه نور را به صورت کامل دریافت کنند.

نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی از ۲۴ الی ۲۶ بهمن ماه در ۲۱ غرفه از استان های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، ایلام و قم با پنج حوزه مد و پوشش اسلامی، نرم افزار و رسانه، صنایع فرهنگی ، کتاب و مشاوره در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برپا شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd9j0f.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما