دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 49506
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت 49 ژیمناستیک‌کار صورت گرفت

معرفی برترین‌های مسابقات کشوری جام رمضان ژیمناستیک در قم

قم نيوز : قم نيوز: مسابقات کشوری جام رمضان ژیمناستیک در قم برترین‌های خود را در پایان رقابت ژیمناستیک‌کاران 6 گروه سنی بخش پسران شناخت.
معرفی برترین‌های مسابقات کشوری جام رمضان ژیمناستیک در قم
معرفی برترین‌های مسابقات کشوری جام رمضان ژیمناستیک در قم
به گزارش قم نيوز، مسابقات جام رمضان ژیمناستیک به میزبانی قم و با حضور میهمانان تهرانی در حالی به انجام رسید که سه ماه از تغییرات انجام شده در هیأت‌ ژیمناستیک استان قم سپری می‌شود، تغییراتی که در روزهای پایانی اسفند ماه سال 1395 انجام گرفت و علیرضا طاهریان را به عنوان رئیس جدید هیأت‌ ژیمناستیک قم معرفی کرد.

این رقابت‌ها که برای تمام ژیمناستیک‌کاران یک اردوی تدارکاتی نیز محسوب می‌شد، نوعی تمرین و فرصت آماده‌سازی برای هر دو تیم بود و هیأت‌ ژیمناستیک استان قم برای میهمانان شرکت کننده در این رقابت‌ها از تهران، خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان را در نظر گرفته بود.

ژیمناستیک‌کاران تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام رمضان این رشته به میزبانی هیأت‌ ژیمناستیک استان قم برای به دست آوردن عناوین برتر 6 گروه سنی در حضور سرمربی اسبق تیم ملی ایران و با نظارت دو هیأت‌ ژوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات چهار تیم به نمایندگی از هیأت‌ ژیمناستیک استان قم حضور داشتند که در قالب تیم منتخب این استان با حریفان برای کسب عناوین برتر مسابقه دادند، در حالی که دو تیم از قهرمانان ژیمناستیک پایتخت و شرق تهران نیز در قالب تیم منتخب تهران به این رقابت‌ها آمده بودند.

در مجموع تیم منتخب ژیمناستیک تهران با 22 ورزشکار و تیم منتخب هیأت‌ قم نیز با 27 ژیمناستیک‌کار در قالب 6 گروه سنی مقاطع تحصیلی اول تا ششم به میزبانی خانه ژیمناستیک منطقه انسجام برای به دست آوردن مقام‌های برتر به شکلی جذاب و تماشایی با یکدیگر رقابت کردند.

ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در حضور علی طاهریان رئیس هیأت‌ ژیمناستیک قم و همچنین طاهرخانی سرمربی اسبق تیم ملی ژیمناستیک ایران با نظارت دو هیأت‌ ژوری زیر نظر داور برتر کشور یعنی وحید هرمی به میدان رفتند و در پایان حمیدرضا بوجوعی از تیم قم در رده سنی اول با مجموع 6 وسیله شامل زمینی، خرک حلقه، دارحلقه، پرش خرک، پارالل و بارفیکس قهرمان شد.

در رده سنی دوم محمدجواد رستمی از تیم قم در مجموع 6 وسیله به مقام نخست دست یافت و در رده سنی سوم مسیحا مددیان از تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و در رده سنی چهارم امیرمحمد نظام‌لو از تیم تهران، در رده سنی پنجم آرمان خدایی از تیم تهران و در رده سنی ششم نیما یعقوبی از تیم تهران رتبه نخست را از آن خود کردند، ضمن اینکه در پایان رقابت‌های هر گروه سنی نفرات اول تا سوم حکم دریافت کردند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcd9k0o.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما