شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 39516
منبع : خبرگزاری فارس
با رقابت 8 تیم به میزبانی صدا و سیما صورت گرفت

آغاز جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم با حضور هشت تیم آغاز و خبرنگار فارس در شب نخست این بازی‌ها به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.
آغاز جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های سال 1395 فوتسال جام رمضان رسان‌های استان قم با حضور اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، رادیو و تلویزیون به میزبانی صدا و سیمای مرکز استان قم برگزار می‌شود، در حالی که امسال نیز همانند دوره قبل هشت تیم در این جام برای به دست آوردن مقام قهرمانی به میدان می‌روند.

با برنامه‌ریزی مسؤولان برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان در صدا و سیما، این مسابقات در مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و هر تیم در سه مسابقه این مرحله به میدان خواهد رفت تا در نهایت جواز صعود به جمع چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورد.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات جام رمضان رسانه‌های قم در صدا و سیما، تیم‌های معاونت سیما، واحد مرکزی خبر قم، حراست صدا و سیما و معاونت برنامه‌ریزی صدا و سیما مرکز استان قم برای به دست آوردن مجوز صعود به مصاف یکدیگر می‌روند.

اما در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های این دوره جام رمضان در صدا و سیمای مرکز استان قم، تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم برای حضور در مرحله نهایی باید با تیم‌های فوتسال رادیو معارف قم، باشگاه خبرنگاران جوان و دانشکده صدا و سیما رقابت کند در حالی که بازی‌ها هر شب بعد از ساعت افطار برگزار می‌شود.

شیوه برگزاری بازی‌های مرحله گروهی جام رمضان رسانه‌های قم در صدا و سیما، به این شکل است که از هر گروه دو تیم جواز صعود به نیمه نهایی را کسب خواهد کرد و در این مرحله تیم اول گروه نخست با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه نخست با تیم اول گروه دوم برای فینالیست شدن مسابقه می‌دهد.

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم بعد از کسب مقام سوم دوره قبل این بازی‌ها، در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب سیدجواد اشرفی و رضا جعفری به عنوان دروازه‌بان، محمدجعفر عابدی بازیکن با سابقه فوتبال قم به عنوان کاپیتان و همچنین محمدرضا جایروند، عباس قاسم‌پور، محمدباقر چهرقانی، حامد اسماعیلی، آرش ایزدان با مدیریت فنی مسعود کیهان به مصاف حریفان خود می‌رود.

در دیدار شب نخست از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در زمین چمن مصنوعی اختصاصی صدا و سیمای مرکز قم، فوتسالیست‌های تیم خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت بازی با برتری دو بر یک تیم دانشکده صدا و سیما به پایان رسید.

در این دیدار نزدیک و پربرخورد نیمه نخست با برتری یک بر صفر دانشکده صدا و سیما به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم با گل حامد اسماعیلی کار را به تساوی کشاند تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود تا اینکه یک اشتباه دیگر گل دوم تیم دانشکده صدا و سیما را به دنبال داشت و سه امتیاز به این تیم اختصاص پیدا کرد.

این بازی‌ها در حالی برگزار می‌شود که از سوی مسؤولان برگزاری مسابقات در پایان هر بازی، یک بازیکن به عنوان نمونه اخلاق معرفی می‌شود و عنوان بازیکن برگزیده اخلاق در پایان مسابقه تیم‌‌های خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما به سیدجواد اشرفی دروازه‌بان تیم خبرنگاران ورزشی قم و خبرنگار خبرگزاری فارس اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9k0s.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما