شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 15936
پنجمین شکست صبا در 9 مسابقه

صبا در سراشیبی سقوط

قم نيوز : قم نیوز: این برای نخستین‌بار در 6 فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که صبای قم بیشتر از تعداد پیروزی و تساوی‌های کسب شده خود، به حریفان می‌بازد.
صبا در سراشیبی سقوط
به گزارش قم‌نیوز، از زمان انتقال تیم فوتبال صبا به استان قم در سال 1387 به ترتیب فیروز کریمی، محمدحسین ضیایی، رسول کربکندی، محمود یاوری، عبدالله ویسی، یحیی گل‌محمدی و عبدالصمد مرفاوی هدایت تیم‌ فوتبال صبای قم را در لیگ برتر بر عهده داشته‌اند.
 
ضعیف‌ترین مربی از نظر عملکرد در تیم صبای قم تا پیش از بازی‌های لیگ سیزدهم محمدحسین ضیایی بود که صبای قم را در لیگ نهم تا رتبه نازل سیزدهم جدول پایین آورد و در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر از مسئولیت خود استعفا کرد.
 
5 شکست صبا در 9 هفته سپری شده از لیگ سیزدهم
 

در لیگ دهم نیز وضعیت صبای قم بعد از کنار رفتن محمود یاوری و جایگزین شدن عبدالله ویسی به جای وی کمی خطرناک بود اما هیچ‌گاه صبای قم عملکردی به ضعیفی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سرمربیگری محمد مایلی‌کهن نداشته است.
 
مایلی‌کهن که از آغاز سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفته است تا کنون از 9 مسابقه در پنج بازی به حریفان لیگ برتری باخته که این عملکرد در نوع خود جالب توجه است.
 
صبای قم از 9 بازی تنها سه پیروزی برابر ملوان در هفته اول، نفت تهران در هفته دوم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم کسب کرده است در حالی که یک تساوی خانگی با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم در کارنامه دارد و در پنج بازی متوالی مغلوب تیم‌های استقلال تهران، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان شده است.
 
گویا صبای قم با محمد مایلی‌کهن مشکلات زیادی در آینده پیش رو خواهد داشت، مایلی‌کهن چشم‌های خود را بر روی نقاط ضعف تیمش به خصوص در خط دفاعی این تیم بسته و همچنان اصرار دارد که او بهتر از هر کارشناس یا اهل فن، فوتبال را بهتر و بیشتر می‌فهمد.
 
عملکرد دور از انتظار خط دفاعی صبای قم / صبا سومین دفاع ضعیف لیگ سیزدهم
 
صبا از 9 مسابقه 10 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر با این تعداد امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، در حالی که فاصله صبای قم با تیم انتهای جدول رده بندی لیگ برتر تنها پنج امتیاز است و مسئولان و کادر فنی تیم صبا در خواب خرگوشی به سر می‌برند.
 
صبا در 9 مسابقه 19 گل خورده است و خط حمله این تیم تنها 11 گل زده است تا صبای قم سومین خط دفاع ضعیف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد و تمام هواداران، مردم و فوتبال دوستان قمی از هم اکنون نگران آینده این تیم باشند.
 
صبای قم در ادامه روند ضعیف و دور از انتظار خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال داماش گیلان نیز در هفته نهم در ورزشگاه شهید عضدی رشت تن به شکست دو بر یک داد تا بدین ترتیب دو پله در جدول رده‌بندی نزول کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcd9n0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما