پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 49966
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روز قدس

قم نيوز : قم نيوز: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روزقدس خبر داد.
برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روز قدس
برپایی کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در راهپیمایی روز قدس
به گزارش قم نيوز، محمد حسنی تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و انجمن‌های هنری وابسته به آن، عهد و قراری با هم بسته‌اند و آن اینکه نسبت به تحولات جهان اسلامی و حوادث مربوط به مسلمانان و به ویژه تشیع غافل نباشند و واکنش‌های لازم را بر اساس تکالیفی که بر دوش همه ما است، انجام دهند.

وی افزود: این دغدغه توقف ناپذیر است و در خصوص روز قدس نیز باید واکنش‌های لازم را داشته باشیم و برهمین اساس تدارک دیده شده تا هنرمندان طلبه و اعضای انجمن هنرهای تجسمی این مرکز، کارگاه خیابانی را در منظر مردم در روز قدس در میانه تظاهرات برپا کنند و به خلق آثار بپردازند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: هم هنرمندان طلبه در راستای خلق آثار هنری با موضوع فلسطین و مردم مظلوم آن از مردم انرژی و جهت می‌گیرند و هم مردم با دیدن این عزیزان، انگیزه مضاعفی پیدا خواهند کرد و تنوعی برای مردم در میانه تظاهرات در روز قدس خواهد بود.

وی اظهار کرد: هنر منهای تعهد و توجه به دردهای جامعه و معضلات جهان سلام و همچنین هنر دربسته گوشه گالری‌ها و روشنفکرانه و بی درد را قبول نداریم.

حسنی خاطرنشان کرد: برهمین اساس کارگاه هنری هنرمندان حوزوی در روز دوم تیرماه همزمان با روز جهانی قدس در مسیر راهپیمایان و مقابل ساختمان مرکزی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9n0o.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما