چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 42936
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهسازي محدوده امامزاده شاه جمال براي اسكان زائران

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: امامزاده شاه جمال‌ در تقاطع خرمشهر فضاي خوبي براي استقرار زائرين است كه در اين راستا ۳۵۰ ميليون تومان سازمان برنامه و بودجه و ۷۰۰ ميليون تومان شهرداري اختصاص داده تا مجموعه امامزاده و ورودي آن به طور كامل ساماندهي شود.
بهسازي محدوده امامزاده شاه جمال براي اسكان زائران
به گزارش قم نیوز، ابراهيم معتمدي در جلسه تعاملي نيروي انتظامي با مديران شهرداري كه با حضور استاندار قم در سالن جلسات ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد، با اشاره به مشكلات اسكاني كه در زمان حضور زائران در شهر قم به وجود مي آيد، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه برخي زائران به صورت شبانه وارد شهر مي شوند و تا زماني كه فضايي براي اسكان فراهم كنند مجبور به استقرار در فضاهاي نامناسبي از جمله محدوده اطراف حرم هستند بايد تدبيري براي رفع اين مشكل انديشيده شود.

قائم مقام شهردار قم با تاكيد بر اينكه در حال اتخاذ تدابيري براي پيش بيني فضاهاي جايگزين در ورودي‌هاي شهر براي استقرار زائرين هستيم، خاطرنشان كرد: امامزاده جمال‌الدين در ورودي اراك فضاي خوبي براي استقرار زائرين است كه در اين راستا ۳۵۰ ميليون تومان سازمان برنامه و بودجه و ۷۰۰ ميليون تومان شهرداري اختصاص داده تا مجموعه امامزاده و ورودي آن به طور كامل ساماندهي شود.

معتمدي گفت: سعي داريم تا پايان سال اين پروژه را تكميل كرده تا مسافران با حضور در اين مكان، ضمن استقرار و اسكان اضطراري بتوانند خدمات ضروري را دريافت كنند.

وي با بيان اينكه ۵۰ فضاي اسكان نيز براي زائرين در اين محوطه در نظر گرفته شده است، افزود: سعي داريم با بهسازي امكانات و خدمات اين مجموعه شاهد بهره مندي زائرين از اين فضا باشيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9n0o.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما