پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 51486
منبع : خبرگزاری فارس
معاون دادگستری استان قم:

کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه جدی رهبری و مراجع است

قم نيوز : قم نیوز: معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان قم گفت: امروز یکی از جدی ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، تلاش در زمینه کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی است.
کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه جدی رهبری و مراجع است
کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه جدی رهبری و مراجع است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جلسات ویژه خود با مسؤولان ارشد نظام، مساله طلاق ، اعتیاد، مشکلات اخلاقی، حاشیه نشینی و نیز نقاط خاص و محلات بحران زا را به عنوان پنج آسیب مهم اجتماعی برشمرده و خواستار همت مضاعف مسئولان در رفع آن‌ها شدند.

وی افزود: امروز همچنین علما و مراجع عظام  تقلید نیز بر این موضوع به طور خاص تاکید کرده و از مسئولان کشور می‌خواهند که در این ارتباط برنامه ریزی اجرایی بهتر و دقیق تری داشته باشند تا بتوان دست کم به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کرد.

معاون دادگستری استان قم همچنین با تاکید بر اینکه بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی موجب کاهش جدی سرمایه اجتماعی در کشور می‌شود، گفت: امروز یکی از معضلات جدی حتی در شهرهای مذهبی مثل قم وجود مناطق حاد و بحرانی است که باید برای کاهش و رفع آسیب‌های آن‌ها فکری جدی کرد و این مهم در سایه همدلی و هم افزایی مسئولان اجرایی، انتظامی ، قضایی و امنیتی محقق می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcd9o0k.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما