دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 23496

دو و میدانی کاران قم بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قم در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل بانوان کشور بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.
دو و میدانی کاران قم بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی بانوان کشور با قهرمانی تیم استان فارس خاتمه یافت اما تیم پر امید و جوان قم با وجود تلاش فراوان نتوانستند مدالی کسب کنند.

در پایان مسابقات دو و میدانی آغاز فصل بانوان کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد ریحانه مبینی دو و میدانی کار قمی در پرش طول به مقام چهارم رسید و شانس کسب مدال برنز را از دست ضمن اینکه شهناز جعفری‌زاده هم در پرش طوب به موفقیتی نرسید.

هانیه فیضی دو و میدانی جوان قمی در ماده هفت گانه به عنوان ششم رسید و مرجان حبیبی در ماده ۱۰۰ متر هشتم شد.

تیم دو و میدانی قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی که به صورت گروهی برگزار شد با ترکیب فاطمه محمدی، ریحانه مبینی، سهیلا مولایی و شهناز جعفری شرکت کرد در حالی که مرجان حبیبی دونده ذخیره این ماده تیم دو و میدانی قم بود.

در این ماده، دو و میدانی کاران قم رقابت بسیار نزدیک و فشرده‌ای با رقیبان داشتند اما در ثانیه‌های پایانی با اختلاف صدم ثانیه از دستیابی به مدال باز ماندند.

بدین ترتیب تیم دو و میدانی بانوان قم بدون کسب مدال به کار خود در مسابقات آغاز فصل کشور پایان داد در حالی که با توجه میانگین سنی پایین قهرمانان دو و میدانی بانوان قم، به نظر می‌رسد این دوندگان در سال‌های آینده در رده بزرگسالان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

تیم ۶ نفره دو و میدانی استان قم با هدایت پریسا روحانی مربی جوان و با تجربه دو و میدانی قم و راحله واقفی در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل زنان کشور شرکت کرد.

ترکیب تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها را هانیه فیضی در هفت گانه، فاطمه محمدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، شهناز جعفری در ۱۰۰ متر و پرش طول، سهیلا مولایی در ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر، مرجان حبیبی در ۱۰۰ متر با مانع و ۲۰۰ متر و ریحانه مبینی در ۱۰۰ متر و پرش طول تشکیل دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9o0x.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما