يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 45366
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

به دستور آیت الله العظمی سیستانی؛ جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) در موصل ثبت می شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت الله سیستانی گروهی رسمی را به استان نینوا اعزام کرد تا جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) و امامزاده های این استان را ثبت کنند.
به دستور آیت الله العظمی سیستانی؛ جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) در موصل ثبت می شود
به گزارش قم نیوز، شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی گروهی رسمی را به استان نینوا اعزام کرد تا جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) و امامزاده های این استان را ثبت کنند.

سید جمال الدین شهرستانی از مسئولان آستان مقدس حسینی گفت: این گروه برای ثبت و مستندسازی جنایت های داعش نسبت به مقام امام سجاد(ع) و مقام امام رضا(ع) و زیارتگاه های مربوط به امامزاده ها به موصل اعزام شده اند؛ چراکه در جریان حمله داعش به موصل بیشتر این زیارتگاه ها تخریب و منفجر شده است.

وی افزود: گروه اعزامی آستان مقدس حسینی تمام این جنایت ها را به صورت دقیق ثبت می کنند و این در حالی است که طبق اطلاعات ما تمام این زیارتگاه ها با خاک یکسان شده و برخی از آنها به جز زیارتگاه مقام امام زین العابدین(ع) همچنان بمب گذاری و مین گذاری شده اند.

شهرستانی گفت: این اسناد و مدارک به زودی در جشنواره های بین المللی و محافل رسمی عرضه خواهد شد تا نشان دهنده بخشی از جنایت های داعش نسبت به اهل بیت و فرزندان آنها در تاریخ باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9s0o.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما