پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 29346
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم:

تحقق اقتصاد مقاومتی تهدیدات خارجی علیه ایران را خنثی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید با رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومتی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله برسیم، اقتصاد مقاومتی مقاوم سازی کشور در برابر تهدید‌ها است که ما را به خودکفایی می‌رساند.
تحقق اقتصاد مقاومتی تهدیدات خارجی علیه ایران را خنثی می‌کند
به گزارش قم نیوز، علی آقامحمدی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد اظهار داشت: کشورما از نظر جمعیتی و جغرافیایی بهترین کشور است و در کنار آن ظرفیت استعدادهای خوبی دارد که باید از آن استفاده خوبی شود.

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام افزود: کشور ایران در تولید ناخالص در منطقه جز سه کشور اول است، کشور ایران از سال ۸۰ دومین رشد بزرگ جهانی را دارد که نشان از پیشرفت ما است.

آقا محمدی بیان کرد: کشورما از نظر پتانسیل بسیار مناسب است و به اقدام عملی نیاز داریم که در حقیقت ما در یک منطقه بی‌ثبات قرار داریم که اداره این منطقه نیاز به فعالیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به قدرت کشور ایران در منطقه و جهان عنوان کرد: نتانیاهو در صحبت‌های خود تاکید کرد نباید با کشور ایران توافق صورت بگیرد چون ایران در حال حاضر که تحریم است بر ۴ کشور منطقه تسلط دارد و اگر توافق صورت بگیرد بر همه کشور‌ها مسلط می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر بخواهیم به اهداف خویش برسیم باید نرخ رشد را به ۱۲ درصد برسانیم، مقام معظم رهبری فرمودند ایران اسلامی اگر از اقتصاد مقاومتی پیروی کند به موفقیت می‌رسد.

آقا محمدی اظهارداشت: ما باید با رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومتی در دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله برسیم، اقتصاد مقاومتی مقاوم سازی کشور در برابر تهدید‌ها است که ما را به خودکفایی می‌رساند.

وی گفت: ما باید دانش بنیان شویم و اصل دعوای ما با دنیا این است که آن‌ها نمی‌خواهند ما به علم و دانش دست پیداکنیم چون دانش بنیان شدن ما سبب پیشرفت کشورمان می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم افزایش نرخ رشد اقتصاد بیان کرد: باید نرخ رشدمان را به ۸ درصد افزایش دهیم تا کشورمان از نظر اقتصادی موفق شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما