چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 22316

سلامت روح و اعتدال در فکر از ویژگی‌های آیت‌الله کمالوند بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی:سلامت روح و اعتدال در فکر از ویژگی‌های برجسته این عالم ربانی بود و حتی با اینکه در جای جای این انقلاب حضور داشت از مسیر اعتدال خارج نشد.
سلامت روح و اعتدال در فکر از ویژگی‌های آیت‌الله کمالوند بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت آیت‌الله کمالوند خرم آبادی، با اشاره به اینکه تجلیل از عالمان دینی و به‌ویژه آیت‌الله کمالوند بسیار نیکو و پسندیده‌ای است، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی یکی از برکات اساسی این بود که جایگاه علمای پیشین در جامعه اسلامی احیا شد.

این مرجع تقلید افزود: تجلیل از بزرگان و علمای تشیع می‌تواند گوشه‌ای از دینی که نسبت به این بزرگان داریم را جبران کندو فضای آشنایی نسل جوان با این بزرگان را آماده کند.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از علمای دینی تاثیر بسیار زیادی بر روح جوانان دارد خاطر نشان کرد: برگزاری این مراسم تجلیل می‌تواند برای احیای آثار این علما موثر باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به خاطره‌ای از آیت الله کمالوند تصریح کرد: آیت الله محقق دادماد، آیت الله حائری و آیت الله کمالوند کسانی بودند که از من امتحان گرفتند و آیت الله کمالوند در آن جلسه از من حمایت کرد و آن بزرگوار در آن زمان، تلاش بسیار زیادی را برای احیای علوم دینی انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه محبت آیت الله کمالوند به من بسیار زیاد بوده است تصریح کرد: محبت مردم به این عالم ربانی در آن زمان نیز بسیار زیاد بود و این موضوع سبب تعجب من شده بود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: سلامت روح و اعتدال در فکر از ویژگی‌های برجسته این عالم ربانی بود و حتی با اینکه در جای جای این انقلاب حضور داشت از مسیر اعتدال خارج نشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما