پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 20336

بانوی قمی موفق به کسب مدرک بین المللی مربیگری والیبال شد

قم نيوز : قم نيوز: بانوی قمی با آموزش زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی والیبال از کشور جمهوری چک موفق به کسب مدرک درجه یک مربیگری بین المللی والیبال شد.
بانوی قمی موفق به کسب مدرک بین المللی مربیگری والیبال شد
به گزارش قم نيوز، با حضور مدرس فدراسیون جهانی والیبال جمع زیادی از بانوان فعال در مربیگری والیبال بانوان کشورمان در دوره مربیگری درجه یک بین المللی این رشته حضور یافتند تا با آموزش زیر نظر وی، آزمون های تئوری و عملی را برای دریافت این مدرک سپری کنند.

در حالی که مدرس اهل کشور جمهوری چک که مسئولیت تدریس این دوره را بر عهده داشت معتقد بود که بانوان والیبالیست ایران توانایی های بالایی دارند و از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی هستند و برای موفقیت فقط نیاز به تجربه بیشتر دارند، خانم سعیده سادات خلیلی مربی فعال والیبال بانوان قم نیز در این دوره آموزشی حضور یافت.

بر اساس برنامه ریزی کمیته آموزش فدراسیون والیبال، اوا برادیو که یکی از مدرسان FIVB دوره سطح یک مربیگری بین المللی بود در این دوره که در فدراسیون والیبال ایران برگزار شد، مسئولیت آموزش ۳۵ مربی حاضر در این دوره را بر عهده داشت.

در حالی که چند سال دوری والیبالیست های زن کشورمان از میادین بین المللی از نظر این مربی مطرح والیبال دنیا موجب کم تجربگی آنان شده است شیوه آموزش وی به شکلی بود که اگر میدان های بیشتری را تجربه کنند این مشکل برطرف شود.

مربی قمی حاضر در دوره مربیگری سطح یک بین المللی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تلاش های این مربی مطرح بین المللی والیبال جهان در دوره آموزش سطح یک مربیگری والیبال موجب شد تا مربیان شرکت کننده از نظر تکنیکی در شرایط و وضعیت خوبی قرار بگیرند.

سعیده سادات خلیلی بیان داشت: توصیه این مربی اهل کشور چک این بود که که تمرینات بانوان والیبال ما بیشتر مشابه مسابقات باشد تا به آمادگی بیشتری دست یابیم، ضمن اینکه این دوره ۸۶ ساعت این دوره طول انجامید در حالی که نیمی از آن کار عملی و بقیه تئوری بود.

گفتنی است: دوره مربیگری درجه یک بین المللی ویژه زنان در فدراسیون والیبال با برگزاری آزمون های تئوری و عملی به پایان رسید در حالی که تدریس در این دوره را خانم ها «اوا» از جمهوری کشور جمهوری چک و «سمیرا سیف زاده» از کشورمان به عنوان مدرسان فدراسیون جهانی والیبال بر عهده داشتند.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما