پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46266
در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س):

حرم فاطمه معصومه(س) سیاهپوش شد

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه ایام حزن و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شبستان‌ها، صحن‌ها و رواق‌های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) سیاهپوش شد.
حرم فاطمه معصومه(س) سیاهپوش شد
به گزارش قم نیوز، روزهای پایانی ایام الله دهه فجر، با آغاز فاطمیه اول و شهادت حضرت زهرا(س) مصادف است و مردم قم در کنار برگزاری جشن‌های دهه فجر و گرامیداشت نام و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و معمار کببیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، خود را برای برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه اول آماده می‌کنند.

تلاقی جشن انقلاب و بیعت ملت با امام امت، با شروع فاطمیه اول برای مردم قم یادآور جانفشانی‌های شهدای عزیز انقلاب با تاسی از بانوی دو عالم، برای اثبات دین اسلام، ولایت و امامت است.

شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب بوده و نخستین جرقه‌های انقلاب نیز از این شهر زده شده است و حالا با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، همواره مردم ایران و به خصوص مردم قم شاکر این نعمت الهی هستند و در ایام الله دهه فجر با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها ویژه یاد وخاطره انقلاب را گرامی می‌دارند.

امسال نیز از ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و خروج شیطان صفتان از ایران، برنامه‌های ویژه‌ای در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزار کرده و یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب گرامی داشته شد و حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی ایام الله دهه فجر، حرم کریمه اهل بیت(ع) سیاه پوش شهادت حضرت زهرا(س) شده است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcd9x0o.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما