سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 38256
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست بانک صنعت و معدن استان قم تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران جدید در واحدهای صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست بانک صنعت و معدن استان قم گفت: باید برخی از واحدهای صنعتی راکد را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم تا شاهد احیای آنها باشیم.
لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران جدید در واحدهای صنعتی قم
به گزارش قم نیوز ، رقیه صادق‌نیا دوشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد، گفت:  فعال شدن واحدهای صنعتی راکد آرزوی همه ماست اما این واحدها باید توانایی تولید کالایی را داشته باشند که در بازار مورد استقبال قرار بگیرد.

سرپرست بانک صنعت و معدن استان قم با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران جدید ابراز کرد: خوب است که در صورت نیاز برخی از واحدهای صنعتی راکد را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم تا شاهد احیای آنها باشیم.

وی با تأکید بر لزوم بررسی شکایت‌های واحدهای صنعتی اظهار کرد: صرف شکایت یک واحد صنعتی از یک بانک یا یک ارگان کافی نیست و باید آن مسئله به طور کامل بررسی شود.

در ادامه این مراسم رئیس بنیاد نخبگان استان قم نیز گفت: آموزش و پرورش باید بر روی دانش‌آموزان دبستان تا دبیرستان کار کند و به فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی میان آنها بپردازد که می‌توان گفت مبلغان دینی جایگاه مهمی در این زمینه دارند.

محمدرضایی تأکید کرد: هزاران دانشجو در استان قم داریم که اگر دانشگاه‌ها به عرصه فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی ورود کنند می‌توان از ظرفیتشان بهره برد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9x0s.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما