چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب : 32216
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

افتتاح پروژه‌ ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری در قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یکی از پروژه‌های مصوب سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت در قم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
افتتاح پروژه‌ ورزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری در قم
به گزارش قم نگار، حسن عابدی اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان قم که در سال ۱۳۸۹ صورت پذیرفت چند مصوبه ویژه ورزش بود و خوشبختانه با اجرای این مصوبات شاهد توسعه عمرانی ورزش قم بودیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای قمرود در هفته دولت توسط این اداره کل عنوان کرد: بهره‌برداری از یک باب سالن چند منظوره ورزشی و تکمیل چند پروژه نیمه تمام ورزشی همزمان با هفته دولت در بخش مرکزی قم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سالن ورزشی مورد نظر شهدای قمرود از طرح‌های ورزشی است که با هدف توسعه سرانه فضاهای ورزشی بخش مرکزی در روستای قمرود که منابع مالی آن از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری تامین شده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: این سالن چند منظوره که البته با حمایت‌ها و نگاه‌ خوبی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم به توسعه ورزش در شهرها و بخش‌های تابعه دارد قابلیت استفاده برای فعالیت ورزشکاران چند رشته ورزشی را دارد یک سالن چند منظوره ورزشی محسوب می‌شود.

عابدی عنوان کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی احداث شده در روستای قمرود بخش مرکزی قم، نیاز جوانان و ورزشکاران این بخش و روستا در هر دو بخش مردان و بانوان رشته‌های مختلف ورزشی به فضای ورزشی مطلوب ورزش‌های توپی و سالنی را برطرف می‌کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم بیان کرد: این سالن ورزشی از طرح‌های ورزشی اداره کل ورزش استان قم است که خوشبختانه با پیگیری مداوم این اداره کل عملیات ساخت و تجهیز و تکمیل آن در سال جاری سرعت بیشتری به خود گرفت و اکنون آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: سالن ورزشی روستای قمرود از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با زیر بنای یک هزار و ۴۹۰ متر و همچنین با صرف اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و امکان پرداختن به رشته‌های متنوعی در آن فراهم است.

عابدی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه سالن ورزشی قمرود در هفته دولت با حضور معاونین و همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مسئولان استانی و کشوری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای سرافراز رجایی و باهنر در بخش مرکزی قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این سالن هم برای ورزشکاران بخش آقایان و هم ورزشکاران بخش بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و بانوان در رشته‌هایی مانند ژیمناستیک، آمادگی جسمانی و ایروبیک و آقایان در رشته‌هایی همانند ووشو، کاراته و کونگ‌فو به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd9x0s.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما