جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 29256
مسابقات بدمینتون بانوان کشور؛

ویونا اسپورت قم با پیروزی بر نماینده فارس در یک قدمی صعود قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم بدمینتون ویونا اسپورت قم در مسابقات بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور با پیروزی بر نماینده فارس در یک قدمی صعود قرار گرفت.
ویونا اسپورت قم با پیروزی بر نماینده فارس در یک قدمی صعود قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، بدمینتون بازان قم در قالب تیم ویونا اسپورت قم دومین مسابقه خود را برابر حریف خود در لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور با پیروزی پشت سر گذاشتند. تیم‌های بدمینتون ویونا اسپورت قم و فارس در دومین مسابقه از لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری قاطع ۵ بر صفر تیم ویونا اسپورت قم همراه بود.

در این مسابقه نرگس افشاری از ویونا اسپورت قم در مسابقه انفرادی نخست به مصاف حریف خود رفت و موفق شد بدمینتون باز استان فارس را ۲ بر صفر شکست دهد.

در مسابقه انفرادی دوم شادی رحمتی از ویونا اسپورت قم در یک بازی سنگین ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید و در مسابقه دوبل نخست تیم دو نفره شادی رحمتی و سارا حسینی از ویونا اسپورت قم ۲ بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

مسابقه دوبل دوم تیم ویونا اسپورت قم با ترکیب نرگس افشاری و شبنم رحمتی ۲ بر صفر از سد حریف خود گذشت و سرانجام در مسابقه انفرادی سوم، سارا حسینی از ویونا اسپورت قم ۲ بر صفر برابر حریف خود پیروز شد تا ویونا اسپورت قم در مجموع ۵ بر صفر پیروز این مسابقه شود.

نماینده قم در شرایطی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که در نخستین بازی خود با حساب ۵ بر صفر نماینده تهران را شکست داده بود و سومین مسابقه خود را برای راهیابی به دور پایانی برابر کنگان بوشهر برگزار می‌کند.

سارا حسینی، شادی رحمتی، شبنم رحمتی، ملیکا شیبانی و نرگس افشاری، ۵ بدمینتون باز قمی را در این مسابقات تشکیل می‌دهند در حالی که میانگین سنی تیم بدمینتون قم بسیار پایین است و این بازیکنان جوان می‌توانند آینده روشنی برای بدمینتون قم بسازند.

تیم بدمینتون ویونا اسپورت قم در این مسابقات با هدایت آزاده ترکمنی از مربیان توانمند بدمینتون قم وارد مسابقات می‌شود و سرپرستی این تیم را فائزه خداکرمی بر عهده دارد و ترکیب این تیم را ۵ بدمینتون باز جوان و جویای نام تشکیل می‌دهند.

تیم بدمینتون قم پس از سال‌ها دوری از مسابقات قهرمانی کشور بار دیگر در لیگ شرکت می‌کند در حالی که بانوان بدمینتون باز قم سال‌ها پیش در لیگ بر‌تر کشور نیز حاضر بوده‌اند اما پس از سقوط به لیگ دسته اول، به دلیل مشکلات مالی صعود دوباره به لیگ بر‌تر محقق نشد.

انتهای پیام/132
https://qomnews.ir/vdcd9x0x.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما