?>?> منتخبان مردم باید به فکر جبران عقب‌ماندگی‌های استان باشند | قم نیوز
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 37086
دبیر جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار قم:

منتخبان مردم باید به فکر جبران عقب‌ماندگی‌های استان باشند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار قم با اشاره به عقب‌ماندگی‌های متراکم استان بر لزوم انتخاب نمایندگانی دغدغه‌مند برای حل این مشکلات تاکید کرد.
منتخبان مردم باید به فکر جبران عقب‌ماندگی‌های استان باشند
به گزارش قم نیوز، مجید اخوان امشب در نشست صمیمی استاندار قم با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی استان قم که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: در دولت پیشین اهمیتی به احزاب داده نمی‌شد اما در این دولت شاهد اهتمام ویژه به حزب‌ها و تشکل‌های سیاسی هستیم.

وی با اشاره به مسئله انتخاب اصلح ابراز کرد: همانگونه که اصل مشارکت در انتخابات مهم است انتخاب اصلح نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و تاکید بر حضور حداکثری نباید سبب غفلت از آن شود.

دبیر جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار قم نقش احزاب در فرهنگ‌سازی اخلاق انتخاباتی را مورد توجه قرار داد و گفت: تخریب و توهین نسبت به رقبای سیاسی جایز نیست و هر کس باید توانمندی‌های خودش را ثابت کند نه اینکه ضعف‌های دیگران را بیان کند و احزاب در زمینه فرهنگ‌سازی این مسائل باید تلاش جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مسائل باید از افراط و تفریط پرهیز کرد گفت: تندروی و کندروی همواره به ضرر کشور است و گاهی سبب پنهان ماندن حقایق از چشم مردم می‌شود؛ به عنوان مثال در زمینه برجام عده‌ای آن را هیچ به حساب می‌آوردند و آثار تحریم را نادیده می‌گرفتند و از سویی دیگر عده‌ای این توافق را معجزه و عامل حل همه مشکلات توصیف می‌کردند که نتیجه‌اش مغفول واقع شدن امتیازهای رد و بدل شده در آن بود.

اخوان با اشاره به وجود عقب‌ماندگی در قم تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های این استان به تعبیر مقام معظم رهبری وضعیت متراکمی پیدا کرده‌اند و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دغدغه حل مشکلات چندین ساله استان را داشته باشند.

دبیر جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار قم ادامه داد: نمایندگانی که از سوی مردم قم به مجلس شورای اسلامی فرستاده می‌شوند باید با تمام توان خود در پی حل معضلات استان باشند.

وی با اشاره به مسئله قومیت‌گرایی در استان قم ابراز کرد: قم شهر مهاجرپذیری است و قومیت‌های مختلفی در آن زندگی می‌کنند اما متاسفانه مسئله قومیت‌گرایی کم و بیش در آن دیده می‌شود که این امر به پیشرفت استان لطمه می‌زند بنا بر این مسئولین ارگان‌های مختلف باید نگاه آسیب‌شناسانه‌ای به این مقوله داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd9z0s.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما