سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 30056
مدیر روابط عمومی دفتر مرکزی فرودگاه قم:

توقیف کار فرودگاه بین المللی قم موقتی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی دفتر مرکزی فرودگاه قم گفت: فرودگاه قم به دلیل داشتن شاکی خصوصی توقیف کار موقت شده است و دفتر مرکزی و کارخانه‌های پروژه در حال کار است.
توقیف کار فرودگاه بین المللی قم موقتی است
حسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به پلمپ نبودن فرودگاه قم اظهار داشت: فرودگاه قم به دلیل داشتن شاکی خصوصی توقیف کار موقت شده است و دفتر مرکزی و کارخانه‌های پروژه در حال کار است.

مدیر روابط عمومی دفتر مرکزی فرودگاه قم افزود: نامه‌ای از اداره کل منابع طبیعی استان آمده مبنی براینکه فرودگاه قم در حریم مرغداری قرار دارد.

کریمی بابیان اینکه فرودگاه قم از طرف سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه به دلیل خصوصی بودن حمایت نمی‌شود گفت: مسئولان باید طبق تفاهم‌نامه‌ای که درسال ۱۳۸۹ امضا شد عمل می‌کردند که عمل نکرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دفتر مرکزی فرودگاه قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در سال ۸۹ از طرف دستگاه‌های مختلف استان گفت: این تفاهم‌نامه بین آقای موسی پور استاندار وقت، دهناد معاونت برنامه‌ریزی وقت، واحدیان مدیر عملیات فرماندهی کل سپاه و مسئولان دیگر با شرکت ارم کیش امضا شده است.

کریمی با اشاره به اجرایی نشدن بند ۴ تفاهم‌نامه گفت: جانمایی زمین فرودگاه به وسیله استانداری، شورای تأمین استان و مسئولان دیگر انجام‌شده است و این ارگان‌ها ملزم به رعایت بند ۴ تفاهم نامه هستند.

وی بابیان اینکه مشکل زیرساختی و تأمین آب و گاز داریم تصریح کرد: باید بر اساس یکی از بندهای تفاهم‌نامه استانداری در اخذ مجوزهای زمین، آب، برق، تلفن و گاز به صورت اقساط با شرکت ارم کیش همکاری کند که این همکاری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd9z0s.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

على
سلام، لطفا پيگيرى كنيد ببينيد هزينه كارهاى انجام شده در فرودگاه قم به چه شكل تامين شده؟ همه پيمانكارهاى اجرايى از شركت ارم كيش طلبكار هستند. لطفا واقعيت رو ارجاع بديد تا ديگران بدبخت نشند