پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 31721
منبع : روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم
مدیرکل راه و شهرسازی قم:

‌تقاطع غیرهمسطح پردیسان ۶ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهر سازی استان قم از اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح پردیسان طی ۶ ماه آینده در صورت رفع معارضات ملکی خبر داد.
‌تقاطع غیرهمسطح پردیسان ۶ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی در بازدید از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی بلوار شهروند و تقاطع غیر همسطح پردیسان قم از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح‏‌‏های عمرانی و ترافیکی پردیسان قم در اولویت برنامه‏‌‏های عمرانی این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در ادامه افزود: با توجه به حجم عملیات انجام شده در احداث بلوار شهروند و افزایش اکیپ‏‌‏های اجرایی توسط پیمانکار مربوطه ،ان شاءالله در شهریور ماه سال جاری این بلوار در دو لاین رفت و برگشت آماده بهره برداری می‌شود.

وی همچنین به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح پردیسان اشاره و در خصوص اقدامات انجام گرفته برای تکمیل تقاطع غیر همسطح اظهار کرد: باید توجه داشت که طرح احداث تقاطع غیر همسطح پردیسان قم به دلیل شرایط خاص منابع تامین اعتباری که ایجاد شد در مقطعی دچار وقفه شد که هم اینک با تمهیدات به عمل آمده این طرح در حال اجرا است.

بهشتی در خصوص بازه زمانی مشخص برای بهره برداری از تقاطع پردیسان افزود: از مهمترین مشکلات پیش رو بحث رفع مشکل معارضین ملکی بوده که در صورت انجام امور تملک و تامین اعتبار لازم طی ۶ ماه آینده این تقاطع آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdf50s.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما