دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 27771
فرماندار:

شرایط برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد در قم فراهم است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: با ایجاد مراکز دولتی ترک اعتیاد قم شرایط بسیار خوبی برای مبارزه با مواد مخدر در این شهر فراهم شده است.
شرایط برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد در قم فراهم است
به گزارش قم نیوز، 'رضا سیار'عصر دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مبارزه با مواد مخدر برنامه گسترده ای در قم در حال اجرا است و با کار جهادی شبانه روزی در دو ماه گذشته شاهد راه اندازی مرکز ترک اعتیاد در قم بوده ایم.
 
وی افزود: مرکز بهداشت نیز برای مقابله با پدیده اعتیاد تعامل خوبی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دارد و مرکزی را به منظور شناسایی معتادان خود معرف آماده کرده است و بهزیستی استان نیز در حال تدارک مرکزی می باشد که بعد از ترک در مراکز ترک اعتیاد شاهد بازگشت مجدد معتادان به چرخه اعتیاد نباشیم.
 
وی اظهار داشت: این که با هزینه های زیاد ترک اعتیاد صورت گیرد اما معتاد مجددا به چرخه اعتیاد بازگردد بسیار مهلک است و اگر معتادان به دلیل عدم مراقبت به گردونه اعتیاد بر می گردند این مساله از نظر بهداشتی و هدر دادن منابع مالی حائز اهمیت است.
 
فرماندار قم همچنین از عزم جدی مدیران استان در راه اندازی دو مرکز ترک اعتیاد و حمایت از آن تقدیر کرد.
 
وی ابراز داشت: در حوزه اعتیاد نیاز به عزم جدی برای مبارزه داریم و خوشبختانه شورای هماهنگی مبارزه با موار مخدر استان تصمیمات خوبی اتخاذ کرده است و نتیجه آن به سرعت قابل لمس خواهد بود.
 
سیار هم چنین کاهش میزان جرایمی چون سرقت را دارای رابطه ای مستقیم با کاهش آمار معتادان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه در برخورد با با مساله اعتیاد در استان قم هماهنگی خوبی بین دادستانی، نیروی انتظامی و استاندار موجود است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdf50x.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما