جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 25791

کتاب الوهابیون خوارج «ام سنه» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: کتاب «الوهابیون خوارج ام‌ سنه» به قلم علامه شیخ نجاح طایی به همت انتشارات بین‌المللی دارالاحیاء التراث منتشر شد.
کتاب الوهابیون خوارج «ام سنه» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، کتاب «الوهابیون خوارج ام سنة» به معنی «آیا وهابی‌ها خوارج هستند یا اهل تسنن» به قلم علامه شیخ نجاح طائی به همت انتشارات بین‌المللی دارالاحیاء التراث در پاسخ به مسائل وهابیت در یک جلد منتشر شد.

این کتاب پاسخ مناسبی به پرسش بسیاری از مسلمانان جهان در ارتباط با وهابیت است که در این راستا گفت‌وگوها و نشست‌های فراوانی صورت گرفته و به‌صورت تحلیلی به این مسئله که آیا وهابی‌ها خوارج هستند یا اهل سنت پرداخته است.

کتاب الوهابیون خوارج ام سنه به رابطه بنی‌امیه و ارتباط وهابیت بازمان بنی‌امیه پرداخته و بررسی کرده است که چگونه معاویه فضایل اهل‌بیت(ع) را پنهان کرده و برای خلفای دیگر فضایل دروغین می‌تراشید.

در فصل دوم این اثر ارزشمند به ارتباط با نشأت مذاهب اربعه در جامعه اسلامی اشاره‌ شده و در فصل سوم آن نیز، سلطه ترک‌ها بر دولت عباسی به علت لشکریان فراوان و فساد منتشر در آن مناطق اختصاص دارد.

کتاب الوهابیون خوارج ام سنه در مورد چگونگی کمک حکومت‌های اموی و عباسی برای ظهور وهابیت سخن به میان آورده و چگونگی اختلاف در دین انداختن وهابیت و پایمال کردن شریعت و محمد و اهل بیت (ع) را مورد توجه قرار داده است.

مخاطب با مطالعه این کتاب به شناخت وهابیت و آل سعود می‌رسد و متوجه می‌شود که بر اساس سلوک عرب در عصر جاهلیت که آن را سلف صالح می‌نامند و همانند آنان سیر می‌کنند چه خصایصی وجود دارد.

مطالعه این کتاب مشاهداتی را به مخاطب می‌دهد که متوجه می‌شود وهابیت ابوسفیان و معاویه و یزید و عمر و عاص را مقدس و بزرگ می‌شمارند و بر اهل‌بیت و صحابه مخلص پیامبر (ص) کینه‌ دارند.

کتاب الوهابیون خوارج ام سنه اثبات می‌کند جنبش وهابیت و آل سعود که عاشق خونریزی و فسق و فجور است مصیبت‌های فراوانی را به بار آورده و مزدور یهود و صلیبیان معاند هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdf50x.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما