يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 44691
رئیس جنبش وحدت اسلامی لندن:

شبکه ماهواره ای "وحدت اسلامی" راه اندازی شود

قم نيوز : قم نیوز، سعید شهابی با اشاره به ضرورت معرفی چهره واقعی اسلام به دنیا، خواستار راه اندازی شبکه جهانی ماهواره ای "وحدت اسلامی" شد.
شبکه ماهواره ای "وحدت اسلامی" راه اندازی شود
به گزارش قم نیوز، دکتر سعید شهابی، شب گذشته در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تالارهمایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در تهران گفت: پنج کمیسیون در این همایش تشکیل شد و در این کمیسیون ها علمای اسلام به ارائه دیدگاه های خود پیرامون وحدت و مقابله با تکفیر پرداختند.

وی افزود: در کمیسیون اقلیت های اسلامی بر لزوم توجه به مسلمانان میانمار و بررسی و اصلاح برخی قوانین تاکید شد؛ در کمیسیون چالش های جامعه اسلامی نیز به مسایلی چون احزاب و همکاری علما درزمینه رفع مشکلات جهان اسلام و مساله فلسطین پرداخته شد.

این عالم بحرینی بیان کرد: تلاش در جهت تحقق وحدت و هماهنگی و همکاری و ارتباط با سازمان ملل و حفظ توازن امت و بازگرداندن مساله فلسطین به جایگاه اصلی خود از جمله پیشنهاداتی بود که در این زمینه مطرح شد.

سعید شهابی اظهارکرد: جلسه کمیسیون اتحادیه علمای مقاومت به ریاست آیت الله تسخیری برگزار شد و در آن، از فعالیت های شیخ ماهر حمود تقدیر و فعالیت های مرتبط با علمای مقاومت بررسی شد.

رئیس جنبش وحدت اسلامی لندن افزود: در کمیسیون مساعی حمیده که به ریاست آیت الله اراکی تشکیل گردید، به مسائل اصلی جهان اسلام اشاره شد و در ادامه علمای جهان اسلام به ارائه پیشنهادات خود پراختند و قرار شد که کمیته خاصی تشکیل شود تا به مسایلی چون سوریه، عراق و میانمار رسیدگی شود.

این عالم بحرینی بیان کرد: در کمیسیون رسانه های جهان اسلام ده پیشنهاد مطرح گردید و بر نقش رسانه ها و فعالیت هماهنگ بین آنها و استفاده از ظرفیت های رسانه ای در ایجاد ذهنیت مثبت در جهان اسلام تاکید شد.

سعید شهابی اظهارکرد: همچنین در این کمیسیون مصوب شد که یک کانال رادیویی به نام کانال وحدت اسلامی راه اندازی شود و تشکیل یک شبکه جهانی اسلامی وحدتی نیز از پیشنهاداتی بود که در این کمیسیون به آن پرداخته شد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcdf90o.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما