پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 30641
همزمان با ایام نیمه‌شعبان صورت گرفت

برقراری ۱۷۰۰ تماس با اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به عملکرد اورژانس قم در ایام نیمه‌شعبان گفت: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۶ تماس با اورژانس قم برقرار شد که منجر به انجام ۳۳۴ ماموریت اورژانسی شد.
برقراری ۱۷۰۰ تماس با اورژانس قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی با اشاره به حساسیت موجود در ایام نیمه‌شعبان و همزمانی آن با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: پرسنل اورژانس قم در این ایام به صورت آماده‌باش مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: در دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی قم ۱۲۹ مورد تصادف روی داد که این حوادث ۱۴۶ نفر مجروح بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اعلام اینکه طی این مدت بالگرد اورژانس قم دو بار به پرواز درآمد بیان کرد: در نیمه‌شعبان ۵۲ بیمار و مجروح توسط اورژانس به بیمارستان عاشقان ولایت منتقل شدند.

حسنی واژگونی خودروی ال‌۹۰ در جاده گرمسار را از جمله حوادث این مدت برشمرد و افزود: این حادثه با مجروح شدن سه نفر همراه بود.

وی به برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با پژوی ۴۰۵ اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در اتوبان قم ـ کاشان روی داد چهار نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: برخورد پراید با وانت در جاده اراک به قم نیز سه مجروح در پی داشت.

حسنی با اشاره به دو حادثه تصادف موتور افزود: این حادثه در جاده جنت‌آباد روی داد که با مجروح شدن هشت نفر همراه بود.

وی با اشاره به عملکرد اورژانس قم در ایام نیمه‌شعبان یادآور شد: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۶ تماس با اورژانس قم برقرار شد که منجر به انجام ۳۳۴ ماموریت اورژانسی شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdf90s.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما