يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48831
منبع : خبرگزاری فارس
در نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال

ملي‌پوشان فوتسال قم به قهرمان ليگ برتر پيوستند

قم نيوز : قم نیوز: ملي‌پوشان مطرح فوتسال استان قم براي بازي در نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال ايران به قهرمان فصل قبل اين مسابقات ملحق شدند.
ملي‌پوشان فوتسال قم به قهرمان ليگ برتر پيوستند
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که هنوز دو نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم وضعیت مشخصی برای حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر ندارند اما تعداد زیادی از فوتسالیست‌های مطرح و شاخص استان قم به تیم‌های دیگر لیگ برتر پیوسته‌اند.

یکی از تیم‌های مطرح حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، تیم صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان است که در سال 1395 و در هجدهمین دوره این بازی‌ها بالاتر از 13 رقیب دیگر لیگ برتری موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این بازی‌ها شده است.

گیتی‌پسند اصفهان که سابقه بسیار زیادی در فوتسال ایران دارد و امسال نماینده کشورمان در مسابقات فصل 2017 لیگ قهرمانان فوتسال باشگاه‌های آسیا به شمار می‌رود، برای تقویت خود به منظور حضور در دو جام داخلی و آسیایی چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

دو تن از بازیکنان شاخص گیتی‌پسند اصفهان که قمی‌ها به خوبی روی آنها شناخت دارند، علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی ستاره‌های فوتسال قم هستند که سال‌ها برای نماینده لیگ برتری فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی به میدان رفته‌اند و سابقه زیادی در لیگ برتر دارند.

البته حسن‌زاده به دلیل اینکه از اوایل دهه 1380 در ترکیب تیم باشگاهی ارم‌کیش قم حضور در لیگ برتر را تجربه کرده و در تیم‌های دیگری نظیر فولاد ماهان اصفهان، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه و تاسیسات دریایی تهران بازی کرده، سابقه بیشتری نسبت به اروجی دارد.

حسن‌زاده نزدیک به یک دهه است که در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات مختلف برون‌مرزی به میدان می‌رود و چهار قهرمانی قاره کهن را به خود دیده، ضمن اینکه در سال‌های 2014 و 2016 توانسته ضمن کسب عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن جام ملت‌های آسیا، عنوان برترین بازیکن سال قاره کهن را نیز به خود اختصاص دهد.

این بازیکن مطرح و شاخص در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال نیز عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت و در نقل و انتقالات لیگ جدید با این تیم قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد، ضمن اینکه ابوالقاسم اروجی با جدایی از تیم تاسیسات دریایی تهران به تیم گیتی‌پسند پیوسته تا دو بازیکن قمی در لیگ نوزدهم برای قهرمان لیگ به میدان بروند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfj0o.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما