> برگزاري نهمين دوره ليگ فوتبال پيشكسوتان در قم | قم نیوز
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 49821
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري نهمين دوره ليگ فوتبال پيشكسوتان در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت فوتبال استان قم گفت: بعد از برگزاري هشت دوره موفق ليگ فوتبال پيشكسوتان باشگاه‌هاي قم در تدارك برگزاري نهمين دوره اين بازي‌ها در تابستان امسال هستيم.
برگزاري نهمين دوره ليگ فوتبال پيشكسوتان در قم
به گزارش قم نیوز، اصغر زرگر، اظهار کرد: در سال‌های گذشته هیأت فوتبال استان قم از دهه سوم اردیبهشت ماه اقدام به برگزاری مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم می‌کرد اما امسال به دلیل نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان این اتفاق رخ نداد.

وی با بیان اینکه دوره جدید مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم از شهریور ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: لیگ پیشکسوتان در دوره‌های قبل با جذابیت بالا و اشتیاق زیاد عزیزانی که سال‌ها به فوتبال این استان خدمت کرده‌اند، برگزار شده و این عزیزان بی‌صبرانه منتظر شروع نهمین دوره این بازی‌ها هستند.

دبیر هیأت فوتبال استان قم افزود: با توجه به نامه اخیر سازمان لیگ و منع برگزاری مسابقات بزرگسالان در هوای گرم و همچنین به دلیل دمای بالای این روزها و ماه‌های قم، برای رفاه حال و سلامتی پیشکسوتان و جلوگیری از اتفاقات احتمالی به خاطر سن بالای این عزیزان، به زودی جلسه‌ای با مدیران تیم‌های پیشکسوتان استان خواهیم داشت تا پیشنهاد، نظر کارشناسی و تایید آنها را برای قطعی کردن زمان شروع مسابقات دریافت کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات در راه برگزاری مسابقات در اوایل فصل تابستان، عنوان کرد: نبود وقت مناسب و عدم نور کافی برای انجام مسابقات در ورزشگاه‌های تختی و شهید جعفر حیدریان قم یکی از محدودیت‌های هیأت فوتبال است و در صورت برگزاری بازی‌ها، قطعا با این موانع مواجه خواهیم شد.

زرگر که همزمان مسوولیت کمیته پیشکسوتان هیأت فوتبال استان قم را نیز بر عهده دارد، یاد آور شد: تعطیلی مدارس، همزمانی اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، شروع به کار مدارس فوتبال و همچنین آغاز لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان قم در ورزشگاه‌های تختی و شهید حیدریان ازجمله عوامل تعویق رقابت‌های لیگ پیشکسوتان فوتبال باشگاه‌های قم به شمار می‌روند.

دبیر هیأت فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: تیم‌های زیادی برای حضور در نهمین دوره مسابقات لیگ پیشکسوتان فوتبال باشگاه‌های استان در سال 96 اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شاءالله بعد از جلسه‌ای که با مدیران این تیم‌ها خواهیم داشت، زمان دقیق بازی‌ها را که احتمالا از شهریور ماه خواهد بود، اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfj0o.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما