دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42891
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله مکارم شیرازی مطرح کرد

شناساندن ظرفیت‌های کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی برای استفاده طلاب

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت:‌ باید منابع و امکانات کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی برای استفاده طلاب و پژوهشگران شناسانده شود.
شناساندن ظرفیت‌های کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی برای استفاده طلاب
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز در بازدید از کتابخانه مرکز بررسی‌های اسلامی در پردیسان اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه در این منطقه اقدام شایسته‌ای است که دستاوردهای مناسب آن با توجه به تلاش دست‌اندرکاران این بخش قابل مشاهده و تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز در زمینه افزایش کتابخوانی نیز تلاش می‌کند لذا باید در زمینه شناساندن امکانات، منابع و تجهیزات این کتابخانه تلاش شود تا پژوهشگران و دانشجویان بتوانند به طور مطلوب و با آگاهی از آن استفاده کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این کتابخانه از سوی مرکز بررسی‌های اسلامی تصریح کرد: مردم از دستاوردهای این کتابخانه بهره‌مند می‌شوند، چنین اقداماتی پاداش اخروی را به همراه دارد.

مؤسس مرکز بررسی‌های اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه مرکز در عید غدیر سال گذشته گفت:‌ اکنون کتابخانه دارای بیش از سه هزار نفر عضو است که از منابع این کتابخانه برای امور پژوهشی بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدهادی خسرو شاهی با تاکید بر حمایت مسؤولان در زمینه حل مشکلات کتابخانه افزود: چنین کتابخانه‌ای در منطقه پردیسان بی‌نظیر است ولی با مشکلاتی در زمینه تأمین مالی و وقف محل کتابخانه مواجه است که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfj0o.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما