سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 26871

سینمای قم بسترساز سینمای دینی در کشور باشد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با توجه به اینکه استان قم قطب اشاعه فرهنگ و دین در جهان است باید سینمای قم نیز بسترساز سینمای دینی در سطح کشور باشد.
سینمای قم بسترساز سینمای دینی در کشور باشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه صبح امروز در دیدار با ستاد اجرایی نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم اظهار کرد: انجمن سینمای جوان قم برای برگزاری این جشنواره در مدت کوتاه توانسته کارهای بزرگی انجام دهد که این مسئله جای تبریک دارد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بیان کرد: برای پیشبرد امور لازم است مدیریت جهادی صورت بگیرد و باید گفت که ۶۰ درصد اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: هنر سینما در استان قم توانسته مدیریت جهادی را به نحو احسن انجام داده و در تبلور سینمای دینی کوشا باشد.

وی برگزاری جشنواره فیلم و عکس استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این جشنواره در مدت کم توانسته است مخاطبان فراوانی را جلب کند و گستره خاصی در سطح استان قم داشته باشد ولی باید در کنار این مسائل به خروجی کار نگاه ویژه‌ای داشت.

ایزدپناه افزود: باید در ابتدا خروجی کار را مورد بررسی قرارداد و پس از دستیابی به نتیجه نهایی اصل کار کلید خورده و سیاست راهبردی اجرایی شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که در حوزه اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهادی کارها انجام شود نتیجه قابل ‌توجهی را پیش رو خواهیم داشت و در حوزه سینما فعالیت‌های شایسته‌ای را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: سینمای استان قم باید با گسترده کردن فعالیت‌هایش به سمت سینمای ملی پیش برود و سینمای دینی را به‌عنوان الگو برای جوانان تبیین کند.

وی با بیان اینکه استان بلندآوازه قم در زمینه اشاعه فرهنگ و دین بین دیگر استان‌ها سربلند است گفت: سینمای قم نیز باید با همین عنوان شناخته شود.

ایزدپناه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: کارهای انجام‌ شده باید تبیین شود تا مردم از این اقدامات مطلع باشند و نشاط و سر زندگی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: سینمای قم باید بسترساز سینمای دینی در سطح کشور باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfj0x.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما