?>?> متوسل‌زاده بدون انجام بازی رسمی صبا را ترک کرد | قم نیوز
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 25511

متوسل‌زاده بدون انجام بازی رسمی صبا را ترک کرد

قم نيوز : قم نیوز: امین متوسل‌زاده مهاجم تازه وارد تیم فوتبال صبای قم در فاصله۱۰ روز مانده به آغاز لیگ بر‌تر بدون انجام بازی رسمی صبا را ترک کرد.
متوسل‌زاده بدون انجام بازی رسمی صبا را ترک کرد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری آخرین تغییر و تحولات خود را برای آغاز فصل انجام می‌دهند یکی از بازیکنان تازه وارد صبا پیش از اینکه برای این تیم در مسابقه‌ای رسمی به میدان برود این تیم را ترک کرد.

امین متوسل‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان چندی پیش با عقد قراردادی به تیم فوتبال صبای قم پیوست تا در لیگ چهاردهم حضور در تیم فوتبال صبای قم را تجربه کند اما پاره‌ای مشکلات دو جانبه سبب پایان فعالیت وی در صبا شد.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۱ در کازرون استان فارس است فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان در ۲۷ مسابقه از جمع ۳۰ بازی لیگ بر‌تر، برای تیمش به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

وی پیش از پیوستن به داماش، در تیم‌های پاس همدان، فولاد خوزستان، راه آهن تهران، مقاومت سپاسی شیراز، پگاه گیلان و برق شیراز بازی کرده است اما در شرایطی که به نظر می‌رسد مرفاوی می‌تواند روی او حساب باز کند بر اساس توافقی دو طرفه با باشگاه از صبا جدا شد.

امین متوسل‌زاده فوتبال خود را از تیم‌های جوانان دراک، برق، و بزرگسالان برق شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ به تیم آدمیرا واکر پیوست و با درخشش چشمگیری از هنگام ورود به این تیم نام وی همیشه در فهرست بازیکنان اصلی قرار داشت اما پس گذراندن یک دوره و به ثمر رساندن گلهای متعدد، متوسل‌زاده بر خلاف میل مربی و مدیران تیم آدمیرا و به دلایل شخصی به ایران بازگشت.

متوسل‌زاده پیش از آنکه نامش به عنوان یک مهاجم گلزن در لیگ بر‌تر بر سر زبان‌ها بیفتد به دلیل انجام حرکت جوانمردانه در دیدار برابر استیل آذین به عنوان چهره‌ای شاخص در فوتبال کشور مطرح شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfk0x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما