سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46941
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم مطرح کرد

برنامه‌ریزی ویژه عمرانی در شهر قم تا سال 1400

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از برنامه‌ریزی ویژه عمرانی در شهر قم تا سال 1400 خبر داد.
برنامه‌ریزی ویژه عمرانی در شهر قم تا سال 1400
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن ظهر امروز در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله مرتضی مقتدایی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به برنامه‌های عمرانی شهرداری در سال 96 اظهار کرد: طبق برنامه سعی داریم تا سال 1400 اقدامات ویژه‌ای را در حوزه عمرانی انجام دهیم تا عقب‌ماندگی شهر قم را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات جدی در تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر قم در حال انجام است تصریح کرد: بلوار آیت‌الله بروجردی بخشی از رینگ سوم ترافیکی است که شمال، جنوب، شرق و غرب را به هم متصل می‌کند و تسهیل ترافیکی در شهر را میسر خواهد کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه برای تکمیل رینگ اول و دوم شهر قم برنامه‌ریزی شده است افزود: اولویت بندی پروژه‌های عمرانی را انجام دادیم تا بتوانیم طی پنج سال اقدامات ویژه‌ای صورت بدهیم.

وی اجرای پروژه تقاطع میدان ولیعصر را مورد توجه قرار داد و گفت: در این محل تقاطعی برای تکمیل رینگ سوم پیش‌بینی شده که امسال اجرایی خواهد شد.

قاری قرآن همچنین به برنامه شهرداری برای اجرای تقاطع شهرک قدس اشاره کرد و افزود: این تقاطع نیز در مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی مسیر رینگ سوم شهری را به طور کامل تکمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه در 10 نقطه شهر در حوزه فرهنگی فضاهایی ساخته خواهند شد گفت: برنامه داریم که هر منطقه برای سال آینده صاحب حداقل دو فضای ورزشی مجهز باشد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم اجرای خط دوم مترو قم را یادآور شد و گفت: این محور نیز از پردیسان تا شهرک فرهنگیان اجرایی خواهد شد که سعی داریم به سرعت آن را اجرایی کنیم.

وی سه برابر شدن بودجه عمرانی شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه آسفالت نیز سال 95 حرکت ویژه‌ای شد البته طی پنج سال باید اقدامات این حوزه چشمگیر باشد تا بتوانیم کمبودهای شهر را برطرف کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfn0o.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما