شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 43971
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث بوستان دانشجو در منطقه ۳

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: بوستان ۶ هزار متري دانشجو در بلوار شهيد خداكرم در منطقه سه در حال احداث است.
احداث بوستان دانشجو در منطقه ۳
به گزارش قم نیوز،  رضا پوريافر با اشاره به روند مراحل اجرايي بوستان دانشجو در منطقه سه، گفت: اين بوستان به مساحت تقريبي ۶ هزار مترمربع در بلوار شهيد خداكرم مقابل اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در حال احداث است.

شهردار منطقه سه قم با تاكيد بر اينكه عمليات اجرايي اين بوستان از پيشرفت قابل توجهي برخوردار بوده و پيش بيني مي شود تا پايان سال تكميل شود، افزود: در حال حاضر عمليات اجرايي بوستان دانشجو بيش از ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و پيمانكار در حال اجراي بخش هاي مختلف آن است.

پوريافر با اشاره به نزديكي اين بوستان به دانشگاه‌هاي پرديس و صنعتي، قم افزود: اين فضا در اين محدوده براي استفاده دانشجويان مورد نياز بود كه اميدواريم از اواخر سال در اختيار آنان قرار گيرد.

وي عمليات احداث بوستان دانشجو را شامل خاكريزي، لوله گذاري، تسطيح خاك دانست و افزود: پس از اتمام اين عمليات كاشت نهال، كاشت گل و عمليات پياده رو سازي نيز انجام مي‌شود.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به امكانات و زيرساخت هاي ايجاد شده در اين بوستان، خاطرنشان كرد: زمين بازي، سرويس بهداشتي، سكوي نشيمن و... از جمله امكانات اين بوستان است.

پوريافر تصريح كرد: پس از اتمام عمليات اجرايي درختكاري و ايجاد فضاي سبز بوستان نيز در دستور كار مجموعه فضاي سبز منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfn0o.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما