پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 42981
منبع : روابط عمومی دارالقرآن علامه طباطبایی
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد

برگزاری هم‌اندیشی استاتید تفسیر با حضور آیت‌الله سبحانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: هم‌اندیشی 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن که طی ماه مبارک رمضان به استان‌های دیگر اعزام شده بودند، پنجشنبه ششم آبان‌ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی قم برگزار می‌شود.
برگزاری هم‌اندیشی استاتید تفسیر با حضور آیت‌الله سبحانی
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی‌قدسی گفت: از 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن که ماه مبارک رمضان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن برای امر تبلیغ به استان‌های مختلف کشور اعزام شده بودند، به منظور حضور در هم‌اندیشی دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه همایش فوق شامگاه پنجشنبه، ششم آبان‌ماه، در سالروز شهادت زین العابدین حضرت امام سجاد(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: این جلسه هم‌اندیشی با حضور مرجع عالیقدر آیت‌الله سبحانی و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد تفسیر قرآن کریم، پیرامون تشریح اهمیت امر تبلیغ و تفسیر قرآن انجام می‌گیرد.

نجفی‌قدسی درخصوص کلاس‌های تفسیر سایر اساتید این دارالقرآن اظهار کرد: جلسه درس تفسیر آیت‌الله رضا استادی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، پس از پایان ایام تعطیلات دروس حوزوی، با موضوع تفسیر سوره مؤمنون از منظر المیزان در این مرکز آغاز شده است که این جلسه دوشنبه‌ها از ساعت 16 برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره یک ساله آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم نیز با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم که مورد اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی اداره می‌شود صبح‌ها در این مرکز در حال برگزاری است که بیش از 40 نفر از فضلای حوزه که پایه دهم حوزه را گذرانده‌اند در این دوره شرکت دارند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی تشریح کرد: جلسه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی، رئیس دانشگاه عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) نیز همزمان با دوره جدید تحصیلی حوزه علمیه، آغاز شده است که وی به تبیین موضوع تفسیر اجتماعی قرآن کریم می‌پردازد که تا به الان چندین جلسه آن نیز تشکیل شده است. همچنین این کلاس‌ها طی روزهای شنبه از ساعت 16 الی 19 برپا می‌شود و مابقی کلاس‌های تفسیر نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfn0o.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما