دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 39921
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله مقتدایی:

بانو همایونی مورد عنایت رهبری و مراجع تقلید بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران در پیامی، درگذشت بانوی همایونی را تسلیت گفت.
بانو همایونی مورد عنایت رهبری و مراجع تقلید بود
به گزارش قم نیوز، پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری حوزه  های علمیه خواهران، به مناسبت درگذشت بانوى فاضله خانم همایونى بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت بانوى فاضله سرکار خانم همایونى را دریافت کردیم. این بانوى محترمه که از شاگردان برجسته بانو مجتهده سرکار خانم امین اصفهانى و موردعنایت مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم

انقلاب بود، بیش از نیم قرن از عمر گرانمایه خود را درراه اعتلای قرآن کریم، تحصیل، تهذیب و تربیت شاگردانی در مکتب امام صادق (ع)  سپری کرد.

 مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) خوراسگان اصفهان که افتخاری است برای حوزه های علمیه خواهران،با مشورت و همت عالیه ایشان با اعزام مدیر و استاد تشکیل گردید.

 زحمات ارزشمند آن بانوی عالمه در تعلیم و تربیت بانوان و گسترش معارف اسلامی باقیات الصالحاتی ماندگار و موجب سعادت ابدی و همجواری با اجداد طاهرینش و بهره مندی خاصه از عنایات حضرت فاطمه

زهرا(سلام الله علیها)خواهد بود .

اینجانب فقدان اسفناک این بانوى عالمه را به اهالى محترم اصفهان و دوستان و شاگردان آن مرحومه به ویژه حوزه های علیمه خواهران و بیت محترمش صمیمانه تسلیت عرض می کنم، برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

                                                                                مرتضی مقتدایی

                                                رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfn0s.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما