سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 20921

تشکیل میز بررسی دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری

قم نيوز : قم نيوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با تاکید مدیرکل ارشاد قم، دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید ایشان با استفاده از نظرات فعالان فرهنگی بررسی و اجرایی می‌شود.
تشکیل میز بررسی دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حامد حجتی از برگزاری میز هم‌اندیشی با حضور فعالان فرهنگی استان پس از تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: این نشست با تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه به منظور بررسی دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید ایشان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مراکز فرهنگی و غیرفرهنگی باید در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری در زمینه مسائل فرهنگی باشد، ادامه داد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مرتبط برای رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب تلاش، تعامل و همکاری داشته باشند.

حجتی با اشاره به نقش مهم فعالان فرهنگی در ترویج فرهنگ بیان کرد: تمام مراکز باید با هم‌افزایی و همکاری بیشتر، پرهیز از موازی‌کاری، در راستای توسعه فرهنگ دینی قدم بردارند.

وی بر ضرورت همبستگی نهادهای فرهنگی و مردم تاکید کرد و گفت: با برگزاری نشست همفکری فعالان فرهنگی، دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید ایشان و بسیاری از موضوعات مهم فرهنگی جامعه و مسایل فرهنگی مغفول مانده مورد بررسی قرار گرفته و پس از ارائه راهکارها و روش‌های مطلوب، با جریان سازی و رصد فرهنگی، منویات رهبری اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رصد نیازهای فرهنگی جامعه و تسهیل رفع آسیب‌های موجود را از مهمترین اهداف این گردهمایی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مهم فرهنگی و تاثیرگذار علیه هجمه‌های فرهنگی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه نشست همفکری با حضور فعالان فرهنگی حوزه علمیه و مراکز فرهنگی و همچنین کارشناسان و محققان و ... پس از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این نشست مباحث مورد نیاز مطرح و پس از جمع‌بندی راهکارها، از طریق مراجع قانونی مانند شورای فرهنگ عمومی، اجرایی شدن آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfn0x.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما