چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 48291
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت پرهیزکار از حجت‌الاسلام رئیسی

قم نيوز : قم نیوز: شهریار پرهیزکار از اساتید برجسته قرآنی از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کرد.
شهریار پرهیزکار از اساتید برجسته قرآنی از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کرد.
شهریار پرهیزکار از اساتید برجسته قرآنی از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کرد.
به گزارش قم نیوز، شهریار پرهیزکار امروز، با اشاره به اهمیت حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: دشمن در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به دنبال این بوده که پایه‌های نظام اسلامی را با تبلیغات گسترده و تهاجم فرهنگی سست کند اما این مردم بوده‌اند که با حضور باشکوه خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی از جمله انتخابات مشت محکمی بر دهان توطئه‌گران زده‌اند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم ما با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند؛ علاوه بر مسائل فرهنگی، سیاسی کشور نیازمند تحولاتی در حوزه اقتصادی و اتکا بر منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است که دولت فعلی در نگاه به این منویات سست بوده و این ضرورت تغییر وضعیت فعلی را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

استاد برجسته قرآنی با اشاره به کاندیداهای جبهه انقلاب، بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: امروز کشور در بخش‌های مختلف نیازمند تغییرات در سطوح بالای مدیریتی است و به همین دلیل تغییر را می‌توان کلیدواژه انتخابات ریاست جمهوری دانست.

وی با اشاره به انصراف قالیباف از کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع نیروهای انقلاب و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند وحدت نیروهای انقلابی است و در این زمینه هرکس که می‌تواند باید از توان و فرصت خود برای حمایت از نیروهای انقلابی بهره بگیرد.

پرهیزکار با تاکید بر حمایت جامعه قرآنی کشور از نیروهای انقلابی گفت: من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه قرآنی کشور حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم تا به امید خدا و همت مردم شاهد تغییر به نفع مردم و شکل‌گیری دولت کار و کرامت و رفع مشکلات فعلی کشور باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx0o.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما