يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 38201
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشنهاد مشاركت سرمايه گذاران لين شيا چين در پروژه هاي گردشگري قم

قم نيوز : قم نیوز: محمدرضا معرفت قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري گفت: در نشست مشترك با مسئولان حكومت لين شيا چين به آنها پيشنهاد شد در پروژه هاي گردشگري قم سرمايه گذاري كنند.
پيشنهاد مشاركت سرمايه گذاران لين شيا چين در پروژه هاي گردشگري قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت در حاشيه بازديد مسئولان حكومت لين شيا چين از مراحل احداث پروژه مترو در قم، با اشاره به برگزاري نشست مشترك مديران شهري قم با مسئولان لين شيا چين گفت: دو بحث كلي با هيئت چيني در مذاكرات داشتيم يكي بحث مترو و يكي بحث پروژه هاي اقامتي و گردشگري پيامبر اعظم كه نيازمندي هاي اين پروژه ها تشريح شد.

وي تصريح كرد: براي احداث هتل و شهربازي در بلوار پيامبر اعظم و بوستان غدير طرح هاي شهرداري ارائه شد و ظرفيت ها و قابليت هاي قم نيز در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري با اشاره به نظر هيئت چيني در مورد شهر قم و قابليت ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري آن، افزود: مقرر شد ضمن بررسي طي دو ماه آينده هيئت بازرگاني و اقتصادي لين شيا به قم سفر كنند.

وي با اشاره به بازديد هيئت چيني از پروژه مترو گفت: برنامه ما براي مترو فاينانس و مشاركت براي تامين امكانات و واگن و تجهيزات مترو است كه مذاكرات در اين بخش بيشتر معطوف به پيشنهاد به طرف چيني بود و منتظر نظر آنها خواهيم بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfx0s.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما