يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 33251
مالک باشگاه آرش نوین ایرانیان:

قلی‌زاده مدیرعامل نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور شد

قم نيوز : قم نگار: مالک باشگاه آرش نوین ایرانیان قم گفت: قلی‌زاده مدیرعامل نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور شد.
قلی‌زاده مدیرعامل نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور شد
به گزارش قم نگار، امیر آقایی امروز، در خصوص وضعیت مدیریت نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: بعد از جلساتی که با رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم داشتیم مقرر شد تیم آرش نوین ایرانیان که نماینده استان در لیگ دسته اول فوتسال است به مدت یک فصل در اختیار او باشد.

وی ادامه داد: در قرارداد بنده و قلی‌زاده نوشته شده است تیم دو فصل در اختیار او قرار گیرد اما سال دوم مشروط به تایید بنده است.

مالک باشگاه آرش نوین ایرانیان با بیان اینکه تصمیمات ما برای کمک بیشتر و موفقیت تیم فوتسال قم گرفته شده است، عنوان کرد: قلی‌زاده مدیرعامل و بنده قائم مقام نماینده استان قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور خواهیم بود و امیدواریم در کنار هم و با کمک کادر فنی، بازیکنان و به ویژه مردم قم بتوانیم این تیم را راهی لیگ برتر کنیم.

آقایی خاطرنشان کرد: قلی‌زاده برای کمک به فوتسال قم تصمیم گرفت در فصل جاری تمام هزینه‌های تیم لیگ یکی را متقبل شود یا با جذب اسپانسر این کار را انجام دهد تا مجموعه خوبی در یک تیم جمع کنیم و به همراه هم به لیگ برتر راه یابیم.

وی در خصوص کادر فنی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: از چند مربی برنامه گرفته شده است و بعد از بررسی‌های لازم قلی‌زاده نظر نهایی را طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

آقایی در مورد نام تیم بعد از مدیرعاملی قلی‌زاده گفت: او اعلام کرده در صورت جذب اسپانسر نام تیم به نام حامی مالی تغییر پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdfx0s.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما