سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 27221
سرمربی تیم فوتبال وحدت قم:

مسئولان از نماینده بومی فوتبال قم حمایت کنند/ هدف ما باقی ماندن در لیگ است‌

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال وحدت قم با بیان اینکه مسئولان از نماینده بومی فوتبال قم حمایت کنند، گفت: هدف ما باقی ماندن در لیگ است و می‌توانیم از سال آینده و با تثبیت موقعیت، به دنبال صعود باشیم.
مسئولان از نماینده بومی فوتبال قم حمایت کنند/ هدف ما باقی ماندن در لیگ است‌
به گزارش قم نیوز، رضا کردی پس از پایان دیدار تیم‌های وحدت قم و پیام خراسان در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به امکانات مالی و تجهیزاتی ضعیفی که داریم، برایمان مقدور نیست که آنالیزور یا گروه تصویربرداری به شهرهای دیگر بفرستیم که بتوانیم تیم‌های دیگر را آنالیز کنیم و تنها منبع اطلاعاتی ما مربیانی هستند که تیمشان با رقبای ما بازی کرده و با آن‌ها ارتباط داریم.

وی افزود: مربی تیم حریف را می‌شناختم و می‌دانستیم نادریان همیشه تیمش را با آرایش ۳-۳-۴ و با هدف اینکه ابتدا گل نخورد و سپس به دنبال گلزنی در جریان بازی است به میدان می‌فرستد و تا قبل از این بازی هم بدون گل خورده و ۲ گل زده از ۴ بازی در صدر جدول قرار داشته و این، نشان می‌دهد حریف تا چه اندازه به دنبال حفظ دروازه خود است.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم گفت: استراتژی ما کنترل بازی در ۱۵ دقیقه اول، استفاده از فضای پشت دفاع چپ و راست حریف در ۱۵ دقیقه دوم و کشاندن حریف به محوطه جریمه‌اش با استفاده از برتری عددی و حملات پرتعداد در ۱۵ دقیقه سوم نیمه نخست بود.

کردی بیان کرد: هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم موفق بودیم و با توجه به‌شناختی که از مربی حریف داشتم می‌دانستم که وی همیشه با صحبت‌هایی که کنار زمین می‌کند سعی در تحت تاثیر قرار دادن داوران و خارج کردن بازی از کنترل آن‌ها دارد و این را پیش از مسابقه هم به سرپرست تیم گفته بودم که خوشبختانه این حربه را هم خنثی کردیم.

وی عنوان کرد: این یک امتیاز برای ما ارزش زیادی داشت و ارزش آن در هفته‌های پایانی لیگ مشخص می‌شود ضمن اینکه ما با همین یک امتیاز در جدول باقی ماندیم زیرا تیم ما ۵ و تیم پیام مشهد ۸ امتیازی است و اگر این بازی را واگذار می‌کردیم، ۴ امتیازی می‌ماندیم و پیام ۱۰ امتیازی و دور از دسترس می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت قم افزود: هدف ما این است که امسال بتوانیم در لیگ باقی بمانیم تا از سال آینده با تثبیت شرایط، به دنبال صعود به لیگ بالا‌تر باشیم زیرا بازیکنان ما شایستگی این را دارند که در بالا‌ترین سطح بازی کنند.

کردی اظهار کرد: وحدت به عنوان نماینده قم و تیمی که بازیکنانش را نفرات بومی تشکیل می‌دهند نیاز به تقویت و پشتیبانی از سوی مردم و مسئولان استانی قم دارد و از آن‌ها خواهش می‌کنم این تیم را حمایت کنند چرا که این تیم چکیده فوتبال قم است و این تیم آینده فوتبال قم را می‌سازد.

وی تصریح کرد: مسئولان قم نسبت به وحدت بی‌تفاوت نباشند در حالی که حداقل چند بازیکن از این تیم می‌توانند سال آینده به صبا در لیگ بر‌تر کمک کنند و از مسئولان می‌خواهم که این بازیکنان را ببینند چنان که حمایت فقط مادی نیست و پشتیبانی معنوی گاهی کارساز‌تر از حمایت مادی است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdfx0x.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما