سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 22271

طرح‌های حجاب مرکز ریحانه النبی (س) با قابلیت ملی طراحی شد‌ه‌اند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) گفت: دو طرح کاربردی در این موسسه در حال اجرا است که با قابلیت ملی طراحی شده است و به مرور در شهرهای کشور در حال توسعه است.
طرح‌های حجاب مرکز ریحانه النبی (س) با قابلیت ملی طراحی شد‌ه‌اند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی ابراهیمی‌پور رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) ظهر امرز در دیدار با حجت الاسلام ایزدپناه مدیر کل ارشاد اسلامی قم با اشاره به نوع فعالیت‌های این مرکز، اظهار کرد: هدف این مجموعه اجرای کاربردی حجاب است و نگاه همایشی، نمایشگاهی، توصیه‌ای به مسئله حجاب ندارد.

رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه افزود: دو طرح کاربردی در این موسسه در حال اجرا است که با قابلیت ملی طراحی شده است و به مرور در شهرهای کشور در حال توسعه است.

وی با اشاره به طرح اول این مجموعه خاطرنشان کرد: طرح حجاب ریحانه النبی (س) ویژه مدارس ابتدایی هست که در شهرهای تهران، مشهد، ساری، ارومیه، اصفهان، شیراز، کاشان و شاهین شهر اجرا شده است و در حال پیگیری است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به طرح دوم این مجموعه، عنوان کرد: طرح خوش حجابی، ویژه دختران ۷-۱۴ سال است که قابلیت اجرا به صورت شبکه ملی دارد و در شهرهای قم، مشهد، ساری، ارومیه و کاشان در حال اجرا است.

وی با اشاره به جامعه هدف طرح خوش حجابی تاکید کرد: این طرح با هدف تثبیت حجاب در بین نوجوانان است که هدف اصلی این طرح دختران خانواده‌های مذهبی است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با تاکید به برنامه‌های این مجموعه تا ۲۰ سالگی افراد، اظهار کرد: طرح خوش حجابی برای افراد بالای ۱۵ سال تغییر نام می‌دهد و از آن به عنوان نسیم عفاف یاد می‌شود که در حال اجرا است.

مدیر مرکز تحقیقات ریحانه النبی (س) با اشاره به فعالیت‌های فرهنگ سازی این موسسه در مدارس گفت: مربیان حجاب در مدارس از حوزویان آموزش دیده‌‌ همان شهر‌ها انتخاب می‌شوند که با تدریس کتاب‌های مرتبط با موضوع حجاب، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری و ورزشی به تبلیغ می‌پردازند.

وی با بیان برخی از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه، تاکید کرد: تولید محصولات فرهنگی حجاب، رصد اخبار حجاب توسط پایگاه خبری حجاب، پاسخ به سئوالات و شبهات مربوط به حوزه حجاب و معرفی کتاب، ارائه مقالات موجود در زمینه حجاب، تلاش برای تدوین موصوعه عفاف و حجاب و برنامه‌های سایت حجاب ایران نمونه‌ای دیگر از فعالیت‌های این مرکز است.

حجت الاسلام پورابراهیمی با بیان تلاش برای فرهنگ سازی در در زمینه حجاب، خاطرنشان کرد: برای تحقق و نهادینه کردن فرهنگ حجاب راهپیمایی حجاب و جشنواره حجاب را برگزار کردیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfx0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

با سلام
ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات شما بزرگواران و سربازان خوب و با همت.درخواست فرستادن نفر برای آموزش طلاب حوزه ی علمیه خواهران آبادان در خوزستان را داریم.