چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 51071
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم:

ملي‌پوشان تكواندو در قم آماده پيكارهاي جهاني 2017 مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم گفت: ملي‌پوشان نونهال تكواندو ايران در قم خود را براي حضور موفق در رقابت‌هاي تكواندو 2017 قهرماني جهان آماده مي‌كنند.
ملي‌پوشان تكواندو در قم آماده پيكارهاي جهاني 2017 مي‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان با هدف حضور موفق در مسابقات جهانی 2017 از اوایل هفته در قم جریان دارد و ملی‌پوشان حدود یک ماه دیگر باید به مصاف حریفان خود از کشورهای مختلف دنیا بروند.

وی با بیان اینکه تکواندوکاران ملی‌پوش زیر نظر کادر فنی خود اردوی یک هفته‌ای را به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم تجربه می‌کنند، افزود: سرمربیگری تیم ملی را محمدرضا یاری انجام می‌دهد و چهره شاخص این رشته یعنی یوسف کرمی نیز مدیر فنی تیم ملی است.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم عنوان کرد: بعد از برگزاری نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ‌ملی تکواندو نونهالان پسر ایران، تعداد 15 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ‌ملی را به دست آوردند و در قم خود را برای حضور در پیکارهای 2017 قهرمانی نونهالان جهان آماده خواهند کرد.

وی ابراز کرد: این مرحله از اردوی تیم ‌ملی نونهالان پسر ایران برای اعزام به سومین دوره پیکارهای قهرمانی جهان در اوزان منهای 33، 37، 41، 45، 49، 53، 57، 61، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم جریان دارد.

جمشیدی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی 2017 از دوم شهریور در مصر برگزار می‌شود، عنوان کرد: با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی نونهالان پسر، ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده است.

وی افزود: در اوزان ده‌گانه به ترتیب مهدی حاجی‌موسایی از البرز، علیرضا حسین‌پور از مازندران، امیرمحمد امیرمحمدی از تهران، امیرارسلان خان‌زاده از البرز، شایان رستمی از زنجان، علی اسماعیل‌پور از تهران، صدیق رحیمی‌نیا از فارس، ‌ امیررضا قاسمی، علی اکبری و عرشیا باقری همگی از تهران برای اعزام انتخاب شده‌اند و این نفرات در خانه تکواندو قم آماده اعزام به پیکارهای جهانی می‌شوند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfz0k.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما