?>?> بهره برداري از ۳ ايستگاه آتش‌نشاني در قم | قم نیوز
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42071
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره برداري از ۳ ايستگاه آتش‌نشاني در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از بهره‌برداري سه ايستگاه به مناسبت روز آتش‌نشاني خبر داد.
بهره برداري از ۳ ايستگاه آتش‌نشاني در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفري با اشاره به برنامه‌هاي هفته ايمني از اول تا هفتم مهر امسال اظهار كرد: پرسنل سازمان آتش‌نشاني اول مهر در معيت معاون شهردار قم به حرم حضرت معصومه(س) و گلزار شهدا اعزام شدند و با شهدا به تجديد عهد و پيمان پرداختند.

وي خاطرنشان كرد:‌ تيم امداد و نجات كوهستان آتش‌نشاني دوم مهر امسال براي مانور كوهنوردي به قله‌هاي روستاي فردو اعزام مي‌شوند.

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با اشاره به برنامه سوم مهر سازمان آتش‌نشاني گفت: مسؤولان آتش‌نشاني در ۱۷ مدرسه حضور پيدا كرده و نيروهاي آتش‌نشاني براي اهداي خون به سازمان انتقال خون مراجعه مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد:‌ حضور كارشناسان واحد آموزش در مهدكودك‌هاي شهر و مدارس روزهاي چهارم و پنجم مهر انجام مي‌شود.

جعفري عنوان كرد: صبح روز هفتم مهر رژه خودرويي ناوگان آتش‌نشاني در سطح شهر انجام شده و جشن خانوادگي ويژه پرسنل آتش‌نشاني در تالار شهر آفتاب بعد از ظهر همان روز با حضور مسؤولان شهري برگزار مي‌شود.

وي از افتتاح سه ايستگاه جديد آتش‌نشاني به مناسبت روز آتش‌نشان خبر داد و افزود: يك ايستگاه در پرديسان، ‌ايستگاه بلوار روحاني و ايستگاه خيابان حافظ به همين مناسبت افتتاح مي‌شود در صورت برطرف شدن مشكل ايستگاه ميدان ۷۲تن نيز به بهره‌برداري مي‌رسد.

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم تقدير از بازنشستگان آتش‌نشاني، چاپ پنجمين كتابچه با موضوع ايمني در برابر حوادث در منازل و رونمايي از لوازم خريداري شده تجهيزات امداد و نجات براي آتش‌نشاني را از اقدامات ديگر هفته ايمني ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: ۱۰۰ ميليارد ريال دفتر مقام معظم رهبري و ۲۰۰ ميليارد ريال شهرداري قم براي خريد لوازم،‌ تجهيزات و خودروهاي آتش‌نشاني در نظر گرفتند كه خودروهاي تجيهز شده‌ مرحله اول در اين هفته وارد قم مي‌شوند.

جعفري عنوان كرد: بالغ بر ۱۵ ميليارد ريال تجهيزات امداد و نجات خريداري و وارد سازمان شده است و چهار دستگاه خودروي اسكانيا خريداري شده كه در نظر داريم براي تجهيز به كارخانه منتقل شود، اميدواريم در ۶ ماه دوم امسال بتوانيم ديگر ايستگاه‌هاي تكميل شده را افتتاح كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdfz0o.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما